הכשרת רפרנטים מקצועיים במשרדי ביטוח

רפרנטים מקצועיים במשרדי ביטוח מנהלים את כל העבודה המשרדית ודואגים לקשרי לקוחות. התפקיד של הרפרנטים הוא בעיקרו תפקיד משרדי, אבל הוא דורש ידע מתאים בתחומים שונים של עולם הביטוח. הרפרנטים נדרשים להכיר את הפוליסות השונות ואת התחום המשפטי הקשור לתחום.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס רפרנט ביטוח אלמנטרי כללי, המכשיר אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות, ומקנה לכם סט כלים פרקטי להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות. במהלך הלימודים אנחנו שמים דגש מרכזי על רכישת ניסיון מקצועי, באמצעות סימולציות ותיאורי מקרים.

רפרנט ביטוח כללי חייב להיות בעל ידע נרחב ביסודות עבודת המשרד בתחומים שונים של הביטוח, בעל יכולת שירות גבוהה ותקשורת בינאישית. בהתאם לכך, המטרה שלנו בסיום הלימודים וההכשרה, היא להקנות לכל אחד ואחת מכם את הכישורים המתאימים לניהול מלא של משרדי ביטוח וסוכנויות ועבודה אישית מול לקוחות.

הכשרת רפרנטים מקצועיים במשרדי ביטוח
רפרנט ביטוח כללי, תנאי קבלה ומסלול לימודים

הקורס שלנו עבור רפרנט ביטוח כללי מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. הקורס בנוי במתכונת של עשרים וארבעה מפגשים, כל מפגש הוא בן ארבע שעות אקדמיות, סך הכל תשעים ושש שעות אקדמיות. כל השיעורים מוקלטים ותוכלו לצפות בהם בכל עת באתר הלימודים. במהלך הלימודים נעבור אתכם על כל החומר התיאורטי הנדרש לניהול משרדי של חברות ביטוח וסוכנויות ונתנסה בפועל בתרגול של החומר הנלמד.

המכללה שלנו עובדת עם טובי המרצים בתחום, כולם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בתחום ההשכלה הפיננסית, הקורס שלנו עבור רפרנטים בתחום הביטוח הכללי, הוא המקיף והיסודי ביותר מבין כל המכללות בארץ.

מעוניינים להירשם ללימודים במכללה?

מעוניינים להירשם לקורס רפרנט ביטוח כללי במכללה? אין יותר פשוט מכך! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן