התמחות בביטוח פנסיוני

התמחות בביטוח פנסיוני כוללת הכשרה מקיפה בתחום, שבסופה יש לעמוד בהצלחה בשישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בתום ההכשרה תוכלו לעבוד כסוכני ביטוח פנסיוניים, משווקים או יועצים. הסוכנים עובדים כעצמאים מול חברות הביטוח והסוכנויות. המשווקים עובדים כשכירים של חברות הביטוח ומוכרים פוליסות ביטוח למבוטחים והיועצים עובדים בעיקר בבתי השקעות או במסגרת הבנקים.

ההכנסה של סוכן ביטוח פנסיוני תלויה לגמרי בסוכן עצמו ובמאמצים שהוא מוכן להשקיע בעבודתו. הסוכנים עובדים על עמלות על העסקאות, עמלת היקפים ועמלת נפרעים. גובה העמלות הוא זה שקובע בסופו של דבר את השכר החודשי של הסוכן.

התמחות בביטוח פנסיוני

להפוך לסוכן ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מציעה מסלול לימודים מלא, המכשיר את המעוניינים בכך לעבודה בתחום הביטוח הפנסיוני. ההכשרה כוללת לימוד מיומנויות חשובות הרלוונטיות לניהול וארגון של משרדי ביטוח, לרבות ניצול יעיל של הזמן ויכולת התמודדות עם מצבי לחץ במהלך העבודה היומיומית. מעבר לכך, במסגרת ההכשרה הסטודנטים לומדים את כל מה שיש לדעת בתחום ונחשפים לכל הפוליסות הנדרשות.

מטרת ההכשרה הינה להקנות לסטודנטים את כל הכלים הפרקטיים, שישרתו אותם בפועל על בסיס יומיומי. לצורך נוחות הסטודנטים, כל שיעורי בקורס חיתום ביטוח אלמנטרי מוקלטים, ככה שסטודנטים יכולים לצפות בהם בכל זמן שיבחרו בכך. הלימודים כוללים סדנאות, סימולציות ותרגולים תוך שימת דגש על האספקטים המעשיים של העבודה.

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני, תוכנית הלימודים

מסלול הלימודים שמוצע על ידי המכללה אינו דורש תנאי קבלה כלשהם והוא מתקיים הן באופן פרונטלי והן באופן מקוון לנוחיות הסטודנט.
מעוניינים להצטרף אל מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני? פנו עוד היום אל יועצי המכללה שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן