לימודי יסודות הביטוח

קורס יסודות הביטוח אונליין הוא אחד הקורסים המשמעותיים ביותר, עבור ההכשרה של סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. במסגרת ההכשרה בביטוח פנסיוני ואלמנטרי, תצטרכו לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. כמו כן, תצטרכו לעבור שני מבחנים מקצועיים שונים בכל אחת מההכשרות. לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, תוכלו להתחיל סטאז' שאורכו חצי שנה.

הכנה למבחן יסודות הביטוח במכללת אורין שפלטר, כוללת מאגר של אלפי שאלות ופתרונות מצולמים, סיכומי שיעור מצולמים וערוכים בהתאם לנושאים של קורס יסודות הביטוח, וספר מכללה מקיף המכין אתכם בצורה יסודית למבחן. בנוסף לכך, אנחנו עובדים עם טובי המרצים בעולם הביטוח, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה מקיפה להוראה.

מסלול לימודים בביטוח פנסיוני ואלמנטרי

מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי מכיל את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת הלימודים אצלנו תרכשו את כל הידע התיאורטי הנדרש עבור הבחינות, ותקבלו כלים פרקטיים לעבודה עם לקוחות. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם לעבודה בכל רבדי המקצוע. בהתאם לכך, בסיום הלימודים אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.\

לימודי יסודות הביטוח
לימודי שוק ההון, ייעוץ שיווק וניהול תיקים

במסגרת ההכשרות המקצועיות שלנו במכללה יש לנו מסלול קורס שוק ההון למתחילים און ליין. ההכשרה כוללת ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, שלושה מהם משותפים למסלול בביטוח פנסיוני ואלמנטרי. במקום המבחן ביסודות הביטוח יש מבחן באתיקה ודיני ניירות ערך. בנוסף לכך, במסלול של שיווק וייעוץ השקעות תצטרכו לעשות מבחן מקצועי נוסף וסטאז' של חצי שנה. במסלול עבור ניהול תיקים תצטרכו לעבור שני מבחנים מקצועיים וסטאז' של תשעה חודשים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן