קורסים במסלול ייעוץ ושיווק פנסיוני

קורסים במסלול ייעוץ ושיווק פנסיוני מציעים מסלול לימודים מקצועי, שמטרתו להכשיר יועצים פנסיונים מוסמכים ומשווקים. המסלול כולל מגוון קורסים מומלצים לעבודה העוסקים בתחומים רבים, לרבות יסודות הביטוח, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה. במהלך הלימודים תכירו את כל המוצרים הפנסיוניים הנמצאים כיום בשוק. הכשרת יועצים ומשווקים פנסיוניים מתמקדת במגוון מוצרי החיסכון הפנסיוני הקיימים בשוק, כגון קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות וביטוחי מנהלים.

קורסים במסלול ייעוץ ושיווק פנסיוני
לימודי ייעוץ ושיווק פנסיוני במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בישראל להכשרת יועצים ומשווקים פנסיוניים. המכללה מציעה מסלול לימודי יועץ פנסיוני מקצועי ומקיף, המעניק לסטודנטים את הידע והכישורים הדרושים להצלחה בתחום. מעבר לכך, המכללה מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בתום הלימודים וההכשרה הפרקטית, המכללה מסייעת לבוגריה למצוא את עבודתם הראשונה בתחום. פורטל המשרות שלנו עומד כולו לרשות הבוגרים של המכללה. בפורטל זה ניתן למצוא עשרות משרות חדשות המתעדכנות על בסיס יומיומי.

היכן עובד יועץ או משווק פנסיוני?

יועץ פנסיוני עובד לרוב במוסדות פיננסיים או במסגרת הבנקים. היועץ מספק מידע אובייקטיבי ללקוחות בכל הנוגע למסלולי החסכון הפנסיוני. יועץ פנסיוני יכול גם לעבוד בתור עצמאי לאחר שרכש ניסיון מספק בתחום. בתחום הפנסיוני ניתן גם לעבוד כמשווק או כסוכן ביטוח. הלימוד התיאורטי הנדרש עבור סוכן ביטוח פנסיוני ומשווק, זהה למעשה בשלושת המסלולים. השוני מתבטא באופי של ההכשרה המעשית הנדרשת בכל אחד מהתחומים הללו.

מעוניינים לדעת פרטים נוספים על מסלולי הלימודים של המכללה בייעוץ ושיווק פנסיוני? מעוניינים להצטרף לאלפי הסטודנטים שכבר לומדים במכללה? פנו עוד היום אל היועצים של המכללה שישמחו לסייע לכם.

דילוג לתוכן