קורס חיתום וסילוק תביעות

כדי לעבוד בתור חתם ביטוח אלמנטרי נדרש ניסיון קודם או קבלת הכשרה ייעודית בתחום זה. מכללת אורין שפלטר מציעה קורס חתם אלמנטרי וסילוק תביעות, שיכין את הלומדים בצורה האופטימלית לעבודה מעשית בתחומים אלה, ויקנה להם את סט הכלים הנדרש לכך.

חיתום הינו אחד המקצועות המבוקשים ביותר בתחום הביטוח. חיתום אלמנטרי מתייחס לכל הפוליסות המהוות חלק מהביטוח האלמנטרי לרבות, תאונות אישיות, רכב, דירה, ופוליסות רבות נוספות. החתמים הם אנשי מקצוע מטעם סוכנות החיתום או החברה, והם אלה שבוחנים את ההצעות לביטוח אשר סוכן הביטוח מציע לחברת הביטוח. בסופו של דבר, הם אלה שמקבלים את ההחלטות האם יש לבטח את המבוטח בהתאם לפוליסה לה הוא זקוק. החתמים קובעים את המגבלות החלות על נושא הביטוח, את ההגנות הנדרשות כתנאי מקדים לאישור הפוליסה ואת המחיר אותו יש לגבות עבור הביטוח.

קורס חיתום וסילוק תביעות
לימודי חיתום וסילוק תביעות במכללת אורין שפלטר

קורס חיתום עסקי יכול להתאים לכל אחד גם אם אתם מגיעים ללא רקע כלשהו, ואין ברשותכם ידע ומיומנויות קודמות בתחום. קורס חיתום ביטוח אלמנטרי יכול להתאים לסטודנטים שמחפשים לרכוש מקצוע מבוקש עם אופציות קידום רבות. בנוסף לכך, הלימודים עשויים להתאים לעובדים מקצועיים של סוכנויות וחברות ביטוח, אשר מעוניינים לשדרג את המעמד המקצועי שלהם. מעבר לידע תיאורטי נרחב באספקטים שונים של הביטוח העסקי, ההכשרה כוללת סדנאות, סימולציות ותרגולים עם דגש על הכשרה פרקטית בתחום. מטרת הקורס היא להקנות לתלמידים ידע פרקטי ותיאורטי ברמה הגבוהה ביותר. חשוב לציין, כי הלימודים מועברים על ידי טובי המרצים בתחום, לרבות אנשי מקצוע שמגיעים ישירות מן השטח.

הרשמה ללימודי חיתום וסילוק תביעות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים לגבי קורס חיתום וסילוק תביעות? רוצים להירשם ללימודים במכללה שלנו? פנו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לרשותכם בכל עת.

דילוג לתוכן