חיסכון פנסיוני עצמאי

החל משנת 2017 מחויבים גם העצמאיים שבינינו בהפרשת חלק משכרם לטובת חיסכון פנסיוני – שיעור ההפרשה הוא 4.5% על כל ההכנסות עד למחצית השכר הממוצע במשק, ו-12.55% על ההכנסות שמעל לרף זה. הבטחת רמת החיים הנאותה גם כשכבר לא נוכל להתפרנס אפשרית באמצעות שלל מוצרי חיסכון פנסיוניים – קופות גמל, קרנות וביטוחי מנהלים של כמה וכמה בתי השקעות. בהתאם, במסגרת בחירת חיסכון פנסיוני עצמאי שמבקש לא רק לציית לחוק אלא להבטיח את עתידו נדרש להשוות בין כל האפשרויות, ומומלץ לעשות זאת באמצעות יועץ פנסיוני אובייקטיבי או סוכן ביטוח פנסיוני שסומכים עליו בעיניים עצומות.

במציאות שכזו הביקוש לשירותיהם של יועצים פנסיוניים וסוכני ביטוח פנסיוניים נמצא במגמת עלייה מתמשכת – ואנשי מקצוע אלה נהנים מהכנסות גבוהות. בכדי להפוך ליועץ פנסיוני או סוכן ביטוח פנסיוני נדרש רישיון מטעם משרד האוצר, והדרך הטובה ביותר לקבל רישיון זה בזמן קצר (עד שנתיים!) היא ללמוד במסלול הפנסיוני של מכללת אורין שפלטר.

הלימודים באורין שפלטר יעילים במיוחד: לכל המרצים בקורסים השונים במסגרת המסלול הפנסיוני ניסיון נרחב בהוראה, ספרי הלימוד שמקבלים התלמידים נכתבו על בסיס ידע רב מאוד שהצטבר במכללה ומתעדכנים בהתאם לשינויים בחומר הלימודים (כפי שנקבעים על-ידי משרד האוצר והרשות לניירות ערך), ישנו אתר ייעודי ובו שפע שאלות ותרגילים עם פתרונות מפורטים כך שתלמידי המסלול הפנסיוני מגיעים לכל הבחינות כשהם יודעים בדיוק למה לצפות ובנוסף כל תלמיד וכל תלמידה זוכים לליווי אישי וסיוע בכל תחום שהם מתקשים בו.

הקורסים בקורס סוכן ביטוח בדרך לקבלת רישיון לעסוק בייעוץ פנסיוני או מכירת מוצרי ביטוח פנסיוניים (קופות גמל, קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים, ביטוחי חיים, ביטוחים סיעודיים, ביטוחי בריאות, ביטוח אובדן כושר עבודה) הם בכלכלה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני.

דילוג לתוכן