לימודים אונליין

לאתר תרגול הלימודים אונליין של אורין שפלטר, אנא לחצו כאן.

להגיד לכם את האמת, לא עובר יום בלי שאנחנו במכללה חושבים איך אפשר לעשות את זה טוב יותר. איך אפשר להכין אתכם טוב יותר לבחינות ולשוק העבודה, ואיך אפשר לגרום לתהליך להיות יותר יעיל ומתקדם.
כבר כמה שנים שאנחנו מובילים את הענף בתחום הדיגיטלי באמצעות אתר מתקדם בו ניתן למצוא שיעורים מצולמים, פתרונות לתרגילים, בחנים, משובים, פורום ועוד דברים רבים, טובים ומגניבים.
ת'כלס, לא צריך לצאת מהבית כדי ללמוד במכללה…
הממשק ידידותי ביותר ומאפשר לכל אחד לחוות בצורה אופטימלית את תהליך הלמידה שלנו.
ואנחנו מבטיחים לכם שלא נעצור ותמיד נמצא את הדרך לחדש, לשפר ולהנגיש את הלימודים אצלנו דרך עולם הדיגיטל.

קורסים אונליין בהשקעות נדל"ן וייעוץ משכנתאות 

קורסים אונליין מאפשרים לכם לרכוש השכלה מקצועית מבלי לצאת מהבית בזמן שנוח לכם. הקורסים המובילים שלנו בתחום הם בנדל"ן ומשכנתאות. בתחום הנדל"ן יש לנו קורס מבוא המיועד עבור אנשים שמעוניינים להשקיע בנדל"ן או עבור יזמים לעתיד. הפורמט המקוון מאפשר לנו להעביר את הקורס בצורה אינטראקטיבית, ולשלב במהלך קורס השקעות נדלן מומלץ סימולציות להעמקת התוכן הפרקטי של הקורס. במהלך הלימודים תלמדו על כל מסלולי הנדל"ן הנמצאים כיום בשוק, ועל כל אפשרויות המימון העומדות בפניכם.

הקורס שלנו בנוי משלושה חלקים, בחלקו הראשון של הקורס נעבור על כל המושגים הנדרשים ועל עניינים תיאורטיים מרכזיים בתחום הנדל"ן. בחלקו השני של הקורס נתמקד בכל ההשקעות הנמצאות כיום בשוק הנדל"ן, נעבור על כל אחת מהעסקאות ונסקור את המאפיינים היסודיים שלהם. בחלק השלישי של הקורס נעבור מתיאוריה לפרקטיקה וניישם הלכה למעשה את כל הכלים שלמדנו במהלך הקורס. המטרה שלנו היא להקנות לכם סט כלים עדכני להשקעות מניבות שיעזור לכם למצוא את אפיק ההשקעות ההולם ביותר את הצרכים שלכם.

ייעוץ משכנתאות אונליין

אחד הקורסים המבוקשים ביותר אצלנו במכללה, הוא קורס ייעוץ משכנתאות אונליין המאפשר לכם לעבוד באחד המקצועות המעניינים ביותר בשוק העבודה. תוך כמה חודשים בלבד תוכלו לרכוש מקצוע מכניס ולעבוד במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. הקורס שלנו מתאים עבור כל אחד מכם שמעוניין לעבוד כיועץ משכנתאות, ולעזור ללקוחות באחד הרגעים המשמעותיים ביותר במהלך החיים. היועצים עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשות עבור הבנקים ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים, ובסופו של דבר הם עוזרים להם להגשים את החלום לקניית דירה.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על הקורסים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן