הצעות עבודה בתחום הביטוח

בישראל פועלות לא מעט חברות לביטוח רכב, כך שיש לנו חופש בחירה נרחב למדי כשאנחנו מחפשים ביטוח חובה או ביטוח מקיף. ביניהן: הפניקס, מנורה, כלל, הכשרה, איילון, שלמה, הראל, שירביט ועוד. על-מנת להציע לכל לקוח את ההצעה האטרקטיבית ביותר מעסיקה כל חברת ביטוח שכזו אנשי מקצוע מיומנים – סוכני ביטוח אלמנטריים, שנהנים מרמת שכר גבוהה (6,000-15,000 ש"ח), בונוסים, עמלות, סביבת עבודה מטופחת, תעסוקה יציבה לטווח ארוך ותנאים מצוינים באופן כללי.

חברות לביטוח רכב לא רק מציעות משרות מצוינות אלא גם זקוקות לעובדים רבים. כדאי לדעת שכל אדם יכול להפוך לסוכן ביטוח אלמנטרי, תוך פרק זמן לא ארוך במיוחד (בחלק מהמקרים גם תוך 18-24 חודשים), וליהנות מכל היתרונות הנ"ל של עבודה זו. לשם כך יש לעבור 6 מבחנים – בכלכלה, יסודות הביטוח, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, ביטוח תאונות וביטוח רכוש – וכן סטאז' בן חצי שנה (שאותו ניתן להתחיל לאחר מעבר 4 הבחינות הראשונות). במכללת אורין שפלטר מתקיימים קורסי הכנה לכל המבחנים הנ"ל, כשבזכות הניסיון הרב שהצטבר במכללה, מובטח לכל תלמיד סיכוי גבוה במיוחד לעבור את כל הבחינות וכאמור לעשות זאת בפרק זמן קצר של עד שנתיים.

הלימוד מורכב משיעורים בכיתה שמועברים על-ידי מרצים בעלי ניסיון רב בהוראה, אפשרות לצפות בהרצאות מצולמות כדי לחזור על כל נושא שזקוק לחיזוק ותרגול רחב היקף (בין השאר באמצעות שאלות ממבחנים קודמים שמופיעות באתר אינטרנט ייעודי ולצידן פתרונות מפורטים). אופציה נוספת היא לימודים אונליין – מהבית, בזמן הנוח לכם ובעלות נמוכה באופן משמעותי.

לאחר מעבר כל המבחנים, מסייעת מכללת אורין שפלטר לבוגרות ולבוגרים למצוא משרות מתאימות להם ועוזרת להם להפוך לסוכן ביטוח עצמאי – למכללה חברת השמה שמתמחה בהשמה בתחומי הביטוח והפיננסים ונמצאת בקשר ישיר והדוק עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל, ובהתאם הסיכוי למצוא עבודה מוצלחת במיוחד תוך זמן קצר גבוה מאוד.

עבודה בתחום הביטוח 19

שוק התעסוקה מורכב מתחומים שהם יותר ופחות מבוקשים. יש הרבה אספקטים לאותו ביקוש וזה נובע מכמה פרמטרים כמו שכר, השקעה, תנאי כניסה, שעות עבודה, מאמץ וכמובן מוניטין. יש הרבה תחומים בהם אפשר להרוויח הרבה כסף, אך הם נחשבים לתחומים אפורים או קשים פיזית, ומנגד, הרבה תחומים שנחשבים מכובדים אך הרבה פחות רווחיים, כמו עיתונות. לכן, ההתלבטות של אנשים לגבי קריירה היא קשה מאוד, שכן היא גם נעשית בגיל צעיר יחסית. צריך לשקול את כל האלמנטים השונים ולהגיע להחלטה שהיא גם קרובה לעולמות התוכן שאותו אדם אוהב ומתחבר אליהם.

אחת מבחירות הקריירה הכי פופולאריות כיום היא הבחירה בביטוח. יש הרבה יתרונות בעיסוק בביטוח וזה מתחיל משכר גבוה ביחס לממוצע בשוק, תחום מעניין ומאתגר, תנאי כניסה נמוכים יחסית והאפשרות ללמוד במכללה מקצועית. הלימודים במכללת אורין שפלטר מאפשרים לאנשים להשיג עבודה בתחום הביטוח כבר תוך כדי הלימודים, ולהתחיל להתקדם ולהרוויח בענק כבר באמצע שנות העשרים, כאשר אנשים אחרים עדיין עסוקים בלימודים

עבודה בתחום הביטוח 

שוק התעסוקה מורכב מתחומים שהם יותר ופחות מבוקשים. יש הרבה אספקטים לאותו ביקוש וזה נובע מכמה פרמטרים כמו שכר, השקעה, תנאי כניסה, שעות עבודה, מאמץ וכמובן מוניטין. יש הרבה תחומים בהם אפשר להרוויח הרבה כסף, אך הם נחשבים לתחומים אפורים או קשים פיזית, ומנגד, הרבה תחומים שנחשבים מכובדים אך הרבה פחות רווחיים, כמו עיתונות. לכן, ההתלבטות של אנשים לגבי קריירה היא קשה מאוד, שכן היא גם נעשית בגיל צעיר יחסית. צריך לשקול את כל האלמנטים השונים ולהגיע להחלטה שהיא גם קרובה לעולמות התוכן שאותו אדם אוהב ומתחבר אליהם. ביטוח אלמנטרי לימודים רק אצלינו!

בנקאות לימודים

אחת מבחירות הקריירה הכי פופולאריות כיום היא הבחירה בביטוח. יש הרבה יתרונות בעיסוק בביטוח וזה מתחיל משכר גבוה ביחס לממוצע בשוק, תחום מעניין ומאתגר, תנאי כניסה נמוכים יחסית והאפשרות ללמוד במכללה מקצועית. הלימודים במכללת אורין שפלטר מאפשרים לאנשים להשיג עבודה בתחום הביטוח כבר תוך כדי הלימודים, ולהתחיל להתקדם ולהרוויח בענק כבר באמצע שנות העשרים, כאשר אנשים אחרים עדיין עסוקים בלימודים אקדמיים. יש הרבה מאוד חברות ביטוח גדולות שמחפשות סוכנים ורפרנטים, ודרכן אפשר לעלות בהיררכיה עד לעמדות ניהוליות בכירות ורווחיות. שאלתם את עצמכם איך בוחרים יועץ משקנתאות?

שאיפה מקצועית

היתרון של אורין שפלטר הוא במערכת היחסים שבמכללה מנהלים עם החברות הגדולות. למרות שהתואר אורך בסך הכל בין שנה וחצי לשנתיים, כולל הקורסים המתקדמים, במכללה מעודדים סטודנטים לצאת ולעבוד עוד במהלך השנה הראשונה לתואר כדי להרוויח כסף מצד אחד, אך גם כדי להתמקצע ולהשתקע בתוך החברות, כדי להתקדם בצורה מהירה יותר. סוכני ביטוח הם לרוב אנשים מכובדים אשר עוזרים לאנשים להגן על עצמם והרכוש שלהם, כך שיש במקצוע ערך מוסף שאין במקומות אחרים. לכן, עבודה בתור סוכן ביטוח היא שאיפה של המון אנשים צעירים מהרבה מאוד סיבות.

 

דילוג לתוכן