כמה מרוויח יועץ משכנתאות שכיר

קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר מכשיר אתכם לעבודה כיועצים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. כמו כן, ניתן לעבוד כעצמאים בתחום. בעידן של ימינו, יועצי משכנתאות עוזרים לאלפי לקוחות מדי שנה, להגשים את החלום לקניית דירה. בהתאם לכך, היועצים יושבים ביחד עם הלקוח, בונים עבורו את תמהיל המשכנתא המתאים ומנסחים את הבקשה עבור הבנקים. ייעוץ משכנתאות יכול לחסוך ללקוחות עשרות אלפי שקלים בחשבון הסופי.

במידה ואתם רוצים לעבוד בתחום, ואתם שואלים את עצמכם כמה מרוויח יועץ משכנתאות שכיר, צריך להבחין בין יועצים שעובדים במסגרת הבנקים לבין יועצים שעובדים במוסד פיננסי אחר. בכל מקרה נתון השכר גבוה ברוב המקרים מהשכר הממוצע במשק, ועומדות לפניכם אפשרויות קידום רבות לאורך השנים.

קורס יועצי משכנתאות במכללת אורין שפלטר

קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר, מכין אתכם בצורה פרקטית לעבודה בתחום. הקורס מקנה לכם את כל הכלים הנדרשים להתמודדות עם סיטואציות קונקרטית. בהתאם לכך, במהלך לימודים ייעוץ משכנתאות תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים, ותתנסו בכל החישובים הנדרשים באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות.

קורס ייעוץ משכנתאות מאפשר לכם בחמישה עשר מפגשים בלבד בני ארבע שעות למפגש, לרכוש מקצוע לחיים. לאחר סיום הקורס וכל החובות הנדרשות, תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

כמה מרוויח יועץ משכנתאות שכיר
מי קהל היעד המתאים עבור קורס יועץ משכנתאות?

קורס ייעוץ משכנתאות אונליין מתאים עבור כל מי שמעוניין לעבוד בתחום במוסד פיננסי או באופן עצמאי. בנוסף לכך, הלימודים מתאימים גם עבור משקיעים ומתווכי נדל"ן, המעוניינים להרחיב את מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. הקורס מתאים גם עבור אנשי מקצוע נוספים בתחום הפנסיוני והפיננסי המעוניינים להעניק שירות נוסף ללקוחות, ובמיוחד עבור סוכני ביטוח פנסיונים שמעוניינים לפנות לקהל לקוחות רחב יותר.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס ייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן