כמה מרוויח סוכן ביטוח עצמאי

שכרם של סוכני ביטוח עצמאיים נקבע בהתאם לגורמים רבים. סוכן ביטוח עצמאי מרוויח עמלות על מכירות שהוא מבצע, ככל שהיקף העסקים שלו גדול יותר, כך השכר שלו גבוה יותר. כמו כן, סוכן ביטוח עצמאי עם ניסיון רב יותר מרוויח יותר מסוכני ביטוח חדשים.
על פי נתונים של משרד העבודה, שכרם הממוצע של סוכני ביטוח עצמאיים בישראל הוא כ-15,000 ש"ח לחודש. עם זאת, שכרם של סוכני ביטוח עצמאיים מצליחים יכול להגיע גם ל-25,000 ש"ח לחודש ואף יותר.

לימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מציעה עבורכם מסלול לימודי ייעוץ משכנתאות מלא, המכשיר אתכם לעבודה בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי. במסגרת ההכשרה תלמדו את כל מה שיש לדעת בתחום, ותכירו לעומק את כל הפוליסות הנדרשות. מעבר לכך, תלמדו מיומנויות חשובות הרלוונטיות לניהול וארגון של משרדי ביטוח, לרבות ניצול יעיל של הזמן ויכולת התמודדות עם מצבי לחץ במהלך העבודה היומיומית.

מטרתנו הינה להקנות לכם את כל הכלים הפרקטיים, שישרתו אתכם בפועל על בסיס יומיומי. לימודים ייעוץ משכנתאות כוללים סדנאות, סימולציות ותרגולים תוך שימת דגש על האספקטים המעשיים של העבודה. מעבר לכך, לצורך נוחות הסטודנטים, כל שיעורי הקורסים מוקלטים, ככה שאתם יכולים לצפות בהם בכל זמן שתרצו.

כמה מרוויח סוכן ביטוח עצמאי
קורס סוכן ביטוח, תנאי קבלה ותוכנית הלימודים

מסלול לימודי ייעוץ משכנתא שלנו אינו דורש תנאי קבלה מיוחדים והוא מתקיים באופן פרונטלי או מקוון לנוחיות הסטודנטים. המסלול כולל את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים. ארבעה קורסים במקצועות היסוד ועוד שני קורסים מקצועיים בכל אחד מהמסלולים. לאחר מעבר של ארבעת קורסי היסוד בהצלחה תוכלו להתחיל בסטאז' שאורכו חצי שנה.

מעוניינים להצטרף אל מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן