לימודי ביטוח בחיפה

מחפשים אחר קריירה חדשה ומתגמלת? לימודי ביטוח בחיפה יכולים להיות רעיון מצוין עבורכם. סוכני ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, עובדים עם חברות ביטוח וסוכנויות בדרך כלל כעצמאים, ומספקים שירותי ביטוח מקיפים לעסקים ואנשים פרטיים בכל אזור חיפה.

לימודי ביטוח פנסיוני בצפון במכללת אורין שפלטר, מקנים לכם את כל הנדרש לעבודה בתחום, ומכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים, עבור ההסמכה כסוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי. בשלוחה שלנו בחיפה תוכלו ללמוד את כל קורסי ההכנה למבחנים, אך אנחנו מלמדים את כל הקורסים עבור הבחינות גם באופן מקוון, לנוחות אלו מכם שאינם יכולים להתפנות ללימודים פרונטליים.

ללמוד ביטוח במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית, עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אנחנו עוזרים לכם לעבור את המבחנים בהצלחה יתרה, ולמצוא את הסטאז' המתאים ביותר עבורכם. מרצי המכללה הם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח עם ניסיון מתאים בהוראה.

לימודי ביטוח בחיפה
תנאי קבלה ללימודי ביטוח

על מנת להירשם ללימודי ביטוח בצפון, אין צורך בתנאי קבלה כלשהם. הלימודים כוללים ארבעה קורסי הכנה למבחנים במקצועות היסוד, המשותפים לתחום הפנסיוני והאלמנטרי. בנוסף לכך, בכל אחד מהתחומים יש לנו קורסי הכנה לשני המבחנים המקצועיים הנדרשים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? רוצים להתייעץ איתנו בנוגע לבחירת הכיוון המקצועי המתאים? אתם מוזמנים עוד היום ליצור קשר עם יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן