לימודי ביטוח רכוש

על מנת לעבוד בתור סוכן ביטוח אלמנטרי יש צורך ברישיון ייעודי, אותו ניתן לקבל לאחר שעוברים בהצלחה שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אחד המבחנים הנדרשים עבור ההכשרה הוא המבחן בביטוח רכוש. מכללת אורין שפלטר מציעה קורס יועץ ביטח מקצועי שמכין את המשתתפים בו לבחינה בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר.

משך הקורס הינו שלושה חודשים והוא כולל 70 שעות לימוד אקדמיות.

לעבור את המבחן בהצלחה עם מכללת אורין שפלטר

לימודי ביטוח רכוש במכללה של אורין שפלטר הנם חלק מהמסלול לקבלת רישיון של סוכן ביטוח אלמנטרי. המכללה מתגאה בצוות המרצים שמעבירים את החומר באופן נגיש וברור לתלמידים. מרצי המכללה הינם בעלי ניסיון רב בהכנת התלמידים למבחן של משרד האוצר. מעבר לכך, במסגרת הקורס התלמידים מקבלים חומרי לימוד מותאמים הכוללים הסברים מפורטים לגבי כל הנושאים הכלולים במבחן, ומתרגלים פתרונות לשאלות נבחרות המעניקות להם הכנה מיטבית לקראת הבחינה.

בסופו של יום, מטרת הקורס הינה להקנות למשתתפיו סט כלים פרקטי שיאפשר להם לעבור את הבחינה בביטוח רכוש בדרך לקבלת הרישיון הנכסף של סוכן ביטוח אלמנטרי.

לימודי ביטוח רכוש
תנאי קבלה מוקדמים וציון מעבר

כדי לקבל רישיון של סוכן ביטוח אלמנטרי, יש לעבור מספר בחינות בהצלחה עוד טרם הקורס. הכוונה היא בחינות במימון, כלכלה, חשבונאות וסטטיסטיקה. קיימת אופציה לפטור מן המבחנים הללו במידה וקיים תואר אקדמי רלוונטי. בנוסף לכך, יש לעבור מבחן בביטוח תאונות ואת המבחן ביסודות הביטוח.

הבחינה בביטוח רכוש כוללת 50 שאלות בסגנון אמריקאי. מענה נכון מזכה את הנבחנים בשתי נקודות. המשמעות של ציון כולל של 60 נקודות ומעלה היא הצלחה במבחן.
חשוב לציין, כי מכללת אורין שפלטר מציעה מגוון קורסים בתחומים פיננסיים, לרבות לימודי שוק ההון.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? צרו קשר כבר היום עם הנציגים של המכללה שישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן