לימודי גמר פנסיוני

ההכשרה של סוכני ביטוח פנסיוניים כוללת מעבר של שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. המבחן בגמר פנסיוני, הוא אחד משני המבחנים המקצועיים הנדרשים עבור ההכשרה.

ניתן ללמוד את כל החומר הנדרש עבור המבחנים בצורה עצמאית או במסגרת אחת המכללות המתמחות בתחום ברחבי הארץ. תוצאות המבחנים ברחבי הארץ מראים כי יש יתרון משמעותי ללימודי סוכן ביטוח במכללה. קורסי ההכנה למבחנים מקנים לסטודנטים כלים מעשיים לפתרון הבחינות, ומאפשרים להם לעבור אותם בהצלחה יתרה.

במהלך הקורס עבור גמר פנסיוני תלמדו על מניות מדדים ושיטת הרצף, ניתוח דוחות כספיים, אג"ח להמרה ועוד נושאים רבים נוספים הנדרשים עבור הבחינה. במכללת אורין שפלטר אנחנו מעבירים קורס יסודות הביטוח יסודי ומקיף שמכין אתכם בצורה מלאה למבחן.

לימודי גמר פנסיוני

ביטוח פנסיוני לימודים במכללת אורין שפלטר

המסלול שלנו בביטוח פנסיוני מכיל את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים. לצורך ההכשרה תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. כמו כן, תצטרכו לעבור שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. המכללה שלנו עובדת עם טובי המרצים בתחום ומספקת עבורכם לימודים ברמה הכי גבוהה שניתן.

המסלול שלנו מורכב מ-670 שעות לימוד אקדמיות והוא נמשך כשנתיים. לאחר ארבעת המבחנים במקצועות היסוד תוכלו מיידית להתחיל בסטאז' הנדרש עבור ההכשרה.

איפה עובדים סוכנים פנסיוניים?

סוכנים פנסיוניים עובדים במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. הסוכנים עובדים בדרך כלל כעצמאים על עמלת היקפים ועמלת נפרעים. סוכני הביטוח הם החוליה המרכזית המקשרת בין חברות הביטוח והסוכנויות לבין הלקוח ותפקידם הוא לייעץ ללקוחות בנוגע למוצרים הפנסיוניים הנדרשים עבורם ובסיום הייעוץ לרכוש אותם עבורם מחברות הביטוח.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן