לימודי תכנון פרישה

לימודי תכנון פרישה מכשירים מומחים בתחום הפרישה, המסייעים לאנשים להבין את האופן שבו הם יוכלו לממן את חייהם, לאחר היציאה לגמלאות. הפרישה היא תקופה משמעותית בחיים, והיא יכולה להיות תקופה של שינויים רבים, גם מבחינה כלכלית. יועצי פרישה מסייעים לאנשים לקבל החלטות מושכלות לגבי העתיד הפיננסי שלהם, ולהבטיח שיהיה להם מספיק כסף כדי לחיות ברמת חיים נוחה לאחר הפרישה.
מכללת אורין שפלטר מלמדת קורס יועץ פנסיוני און ליין ייחודי בתכנון פרישה. במסגרת ההכשרה שלנו, נקנה לכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות בתחום. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם לעבודה בפועל עם לקוחות. בהתאם לכך, אנחנו מקיפים את כל הנושאים הרלוונטיים לתחום. כמו כן, הקורס מכיל חומר פרקטי ותיאורטי בנושאים נוספים הקשורים לעולם הפרישה כגון כלכלת המשפחה.

איפה עובדים יועצים פרישה?

מתכנני פרישה עובדים בדרך כלל כעצמאים. התחום מתאים במיוחד עבור סוכני ביטוח ורואי חשבון ואנשי מקצוע נוספים המעוניינים להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי שלהם. סוכני ביטוח נאלצים בשנים האחרונות להתמודד עם שחיקה בעמלות ועם רגולציות שמקשות עליהם להרוויח יותר. לכן, הוספת נדבך נוסף לעסק הפרטי יכולה להקפיץ עבורכם את השכר ולעזור לכם לתת שירות נוסף ללקוחות, בנוסף למציאת לקוחות חדשים לבית העסק.

לימודי תכנון פרישה
תכנון פרישה, תנאי קבלה ללימודים

המסלול שלנו מתקיים ללא תנאי קבלה. לימודי מתאימים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לעבוד בתחום. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית ואנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום. כל מרצי המכללה באים מן השטח והם יודעים איך הדברים עובדים בפועל.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? רוצים להירשם ללימודי יועץ פנסיוני במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן