אודי פרישמן חוות דעת

מוניטין הוא אלמנט חשוב מאוד בכל תחום, ובמיוחד בתחום ההוראה. אנשים רוצים ללמוד אצל הטובים ביותר, ולכן, חשוב מאוד לברר לגבי המקום בו אתם הולכים ללמוד, וכמובן לגבי המרצים שמעבירים את הקורסים. הרקע של המרצים חשוב מאוד, כי הוא מתקשר באופן ישיר לצורה בה הם מעבירים את הקורסים, והוא נותן אינדיקציה גם לגבי היתרונות והחסרונות של הקורס עצמו. מרצים איכותיים נמצאים במכללות ואוניברסיטאות טובות, והם אלו שנותנים את הערך המוסף לתהליך הלימודי שעוברים התלמידים. בתחום הביטוח, חשוב ללמוד אצל אנשים שעברו כברת דרך בתחומי ההתמחות שלהם, על מנת שיהיה ניתן להשיג את המירב מהקורס.
לימודי ביטוח פנסיוני

אחד המרצים הבולטים כיום בתחום הוא ד"ר אודי פרישמן, ששמו הולך לפניו בעולם הביטוח. כאשר מבררים לגבי אודי פרישמן חוות דעת מקבלים את הרזומה המרשים מאוד של האיש בתחום הביטוח בכלל, ובתחום הביטוח הרפואי בפרט. פרישמן עבד בתפקידים בכירים במספר מוסדות רפואיים כמו אסותא, קופת חולים לאומית ואפילו כיועץ לשר הבריאות. פרישמן התארח מספר פעמים בתוכניות טלוויזיה בולטות בנושאי ביטוח ורפואה והוא נחשב לאחד המומחים הבולטים בארץ.

חלון אל עולם הידע

עקב היותו מומחה בולט מאוד בתחום הביטוח הרפואי בארץ, כאשר מבקשים מד"ר אודי פרישמן חוות דעת מקבלים דעה בעלת משקל רב אצל כל הגורמים הרלוונטיים. פרישמן מרצה קורס של ניהול סיכונים במכללת אורין שפלטר, שם הוא מעניק לתלמידים פתח אל תוך עולם הידע הרחב שלו. בקורס לומדים בין השאר כיצד להתמודד עם לקוחות מכל הסוגים, ואיך להעניק להם את השירות הכי טוב לשני הצדדים. עולם הביטוח נוגע לכל אחד מאיתנו, ובנוי לא מעט על יחסים בין אישיים. ד"ר אודי פרישמן הוא מומחה בתחום ניהול הסיכונים ובניית תוכנית ביטוח עבור לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד.

דילוג לתוכן