אודי פרישמן מנכ"ל משרד הבריאות

משרד הבריאות הוא אחד ממשרדי הממשלה החשובים ביותר, והלחצים שמופעלים עליו דורשים אנשי מקצוע איכותיים ואמיצים. סל הבריאות אשר משתנה מדי שנה יכול להשפיע עמוקות על חייהם של אלפי אנשים, ולכן, חשוב לקבוע אותו בצורה נכונה וזהירה, בהתאם למשתנים השונים וליכולת הכלכלית של מדינת ישראל. מנכ"ל משרד הבריאות הוא תפקיד חשוב בעל השפעה רבה, ואליו נכנסים רק אנשים בעלי רזומה, ידע, ניסיון ו-ותק רב בתחום. בעבר, נשקלה מועמדותו של אודי פרישמן מנכ"ל משרד הבריאות וזאת בהמשך ישיר לפועלו של האיש במגוון רחב של תפקידים רמי דרג במשק הישראלי.
סוכן ביטוח

ד"ר אודי פרישמן נחשב למומחה בתחומו וכיהן בין השאר כסגן מנהל בית החולים אסותא, מנהל אגף הבריאות בחברת הפניקס וכן כמנכ"ל "לאומית עתיד" – מנהלת הביטוח המשלים של קופת החולים לאומית. מעבר לתפקידיו, ייעץ פרישמן למספר גורמים בכירים במשק, כולל שר הבריאות. העבודה הצמודה בין השניים כמעט והולידה את אודי פרישמן מנכ"ל משרד הבריאות אך כשהעניין ירד מהפרק, המשיך פרידמן לפעול בתחומים שונים, כולל בתחום ההוראה. כיום, מרצה ד"ר אודי פרישמן במכללת אורין שפלטר, ומעביר בין השאר קורס בנושא של ניהול סיכונים.

הערכת הסיכונים במרכז

קורס ניהול סיכונים הוא קורס קריטי בתוכנית הלימודים של סוכני הביטוח העתידיים מבית אורין שפלטר. הקורס למעשה נותן את כל הכלים להתמודדות מול לקוחות פרטיים ועסקיים, ושם את הערכת הסיכונים במרכז לפני מתן הצעה לרכישת פוליסה. הקורס מקבל תפנית כאשר אדם כמו ד"ר אודי פרישמן מעביר אותו, מכיוון שהוא מצליח להביא את הערך מוסף שמגיע עם הניסיון, הידע והוותק שלו בתחום. כאשר עובדים עם הגופים הגדולים ביותר במשק, ומייעצים לגוף כמו משרד הבריאות, הידע שנצבר מהווה מכרה זהב עבור תלמידים שרוצים להיכנס לתחום. במכללת אורין שפלטר תוכלו למצוא תחומי לימוד וקורסים נוספים. כמו למשל מסלול להוצאת רשיון סוכן ביטוח

 

דילוג לתוכן