איזה מקצוע כדאי ללמוד

לא מעט אנשים שואלים את עצמם איזה מקצוע כדאי ללמוד. התשובה לכך כמובן תלויה בלא מעט גורמים כגון, גיל, מצב משפחתי, מצב כלכלי, משיכה לתחום עניין מסוים, שאיפות ועוד. אנשים רבים מחליטים גם לפתח קריירה שנייה לאחר שכבר רכשו מקצוע אחד בשנות העשרים המוקדמות שלהם. עבור חלק מהאנשים מדובר בשינוי מהותי מבחינה מקצועית, ורבים אף מחליטים להיחשף לתחום חדש או לקדם את מעמדם בתחום שבו הם כבר עובדים.

קיימים גם לא מעט אנשים שלא למדו כלל באקדמיה או שנשרו במהלך הניסיון הראשון שלהם, והם רוצים כעת לחזור אל ספסל הלימודים בעודם בשלים ובוגרים יותר.

איך מכללת אורין שפלטר יכולה לסייע לכם?

מכללת אורין שפלטר מציעה עבורכם מספר מסלולים מקצועיים בתחומי שוק ההון, ביטוח, ומשכנתאות. הלימודים מועברים בשני פורמטים – בפורמט פרונטלי או בפורמט דיגיטלי. המכללה מתגאה בשני הקמפוסים החדישים הפרושים בחיפה ובתל אביב, כאשר הסטודנטים שלנו נהנים מהידע המקיף אותו הם מקבלים מהמרצים הטובים ביותר בארץ.
רוב הקורסים המומלצים לעבודה וההכשרות שלנו פתוחים לקהל הרחב, ואין צורך כלשהו בידע מוקדם. הלימודים מועברים פורמט פרונטלי או בפורמט מקוון, ובחלק מהמסלולים ניתן אף לשלב בין הלימוד הדיגיטלי לבין הפורמט הפרונטלי.

איזה מקצוע כדאי ללמוד
איזה מקצוע כדאי ללמוד במכללת אורין שפלטר

רוצים לעסוק בתחום הביטוח? מתעניינים בלימודי שוק ההון? רוצים לעבור הכשרה של ארבעה חודשים בלבד ואחר כך לעבוד בתור יועצי משכנתאות? אם התשובה היא כן, אז מקומכם הוא איתנו.

פנו עוד היום אל היועצים שלנו והם ישמחו לסייע לכם בבחירת הכיוון המתאים ביותר עבורכם. המכללה שלנו הינה המכללה הגדולה ביותר בארץ בכל הנוגע להשכלה פיננסית שבה כל אדם יכול למצוא את התחום המתאים לו ביותר.

דילוג לתוכן