איך להיות סוכן ביטוח עצמאי

רוצים לדעת איך להיות סוכן ביטוח עצמאי? קודם כל אתם צריכים לעבור את ההכשרה המתאימה. סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, נדרשים לעבור הכשרה מקיפה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ההכשרה לוקחת בערך שנתיים והיא כוללת מעבר של שישה מבחנים, ארבעה מהם במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. לצורך ההכשרה תצטרכו גם לעבור סטאז' של חצי שנה.

העבודה כסוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, מתאימה עבור עצמאים ושכירים. סוכני ביטוח שעובדים כעצמאים עושים זאת במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות, והם נותנים שירות מקצועי במקביל לכמה מהם. הסוכנים שעובדים כשכירים, מועסקים בהתאם לכך במקום עבודה אחד, בית השקעות, סוכנות או חברת ביטוח. בנוסף לכך, יועצים פנסיוניים שעוברים את אותה הכשרה כמו סוכני ביטוח, עובדים גם כשכירים במסגרת הבנקים.

רוצים להתחיל את מסלול ההכשרה בשביל להיות סוכני ביטוח עצמאיים? הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי לימודים מתאימים בתחום. במכללת אורין שפלטר יש לנו קורסי הכנה מקיפים לכל המבחנים הנדרשים והכנה מלאה להשתלבות מהירה במעגל העבודה. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ומעניקים לכם ידע מעשי ממקור ראשון.

איך להיות סוכן ביטוח עצמאי לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, הם לימודי הכנה לכל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לאחר סיום המבחנים במקצועות היסוד, תוכלו להתחיל מיידית את הסטאז' שאורכו חצי שנה. בתחום הפנסיוני אפשרויות התעסוקה העומדות לפניכם הם כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. בתחום האלמנטרי האופציות העומדות לפניכם הם עבודה כסוכן ביטוח עצמאי או שכיר.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תנאי הקבלה ועל תוכנית הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן