איך סוכן ביטוח מרוויח?

מעוניינים לדעת איך סוכן ביטוח מרוויח? המאמר הקצר שלנו נועד בדיוק עבורכם! סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים

נדרשים לעבור הכשרה מקיפה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך ההכשרה הם נדרשים לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהמסלולים. לאחר מעבר בהצלחה של כל המבחנים ושל הסטאז' הנדרש עבור ההסמכה, תקבלו היתר לעבודה בתחום.

אז איפה בעצם עובדים סוכני ביטוח ואיך הם מרוויחים?

סוכני הביטוח האלמנטרי עובדים בדרך כלל כעצמאים והשכר שלהם נקבע בהתאם לעמלות על העסקאות. סוכני ביטוח אלמנטרים מקבלים עמלת היקפים ועמלת נפרעים. עמלת היקפים היא עמלה חד פעמית שמשולמת לסוכני הביטוח בעקבות סגירת העסקה. עמלת נפרעים מתקבלת מדי חודש בחודשו כנגזרת של אחוז מסוים מהעסקה. עמלת נפרעים מתקבלת כל עוד העסקה עדיין בתוקף.

בתחום הפנסיוני סוכני הביטוח עובדים כעצמאים או בחברות ובסוכנויות השונות ברחבי הארץ. מעבר לכך, בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד כיועצים או כמשווקים. יועצים פנסיוניים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים והם מקבלים את שכרם ממקום העבודה. המשווקים עובדים מטעם חברות הביטוח והסוכנויות השונות.

איך סוכן ביטוח מרוויח?
איך מתכוננים למבחני ההסמכה?

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים מסלול מלא עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, המכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה שלנו אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית. לצורך ההרשמה למסלול הלימודים אין צורך בתנאי קבלה. המסלול המלא עבור סוכני ביטוח לוקח בין שנה וחצי לשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט.

איך נרשמים ללימודים במכללה?

מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן