איך סוכני ביטוח מרוויחים?

סוכני הביטוח הפנסיוניים והאלמנטרים, עובדים כשכירים או כעצמאים. הסוכנים השכירים מרוויחים משכורת קבועה מבתי ההשקעות, הסוכנויות והחברות שבהם הן עובדים. בכל חברה ובכל מקום עבודה, שכרם הנוסף של הסוכנים נקבע בהתאם לעסקאות שהם מבצעים בצורת עמלות על העסקה תוספת שכר ובונוסים. העבודה כשכיר מספקת לסוכני הביטוח ביטחון כלכלי, ומאפשרת להם לבנות לעצמם שם לקראת קריירה בעתיד כעצמאי.

הסוכנים העצמאיים עובדים על עמלות בלבד. עמלת היקפים ועמלת נפרעים. עמלת היקפים היא עמלה חד פעמית בגין סגירת עסקה עבור פוליסת הביטוח, עמלת נפרעים היא עמלה רב פעמית המשולמת לסוכן הביטוח מדי חודש בחודשו כנגזרת של אחוז העסקה. הסוכנים עובדים בדרך כלל מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות, ומקבלים את העמלות מהחברות עצמם ולא מהלקוחות!

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים שעובדים כעצמאים, יכולים להגיע לשכר חודשי גבוה במיוחד, בהתאם למספר העסקאות שהם מבצעים בכל חודש ולשווי העסקה. ניתן להגיע למעמד של סוכן ביטוח עצמאי תוך כמה שנים של עבודה בתחום, לפתוח תיק עצמאי או בהמשך הדרך לפתוח סוכנות ביטוח בדרך כלל בשותפות עם סוכנים נוספים.

איך סוכני ביטוח מרוויחים?

מהי ההכשרה הנדרשת עבור סוכני ביטוח?

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים נדרשים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בשני התחומים עליכם לעבור את אותם ארבעת המבחנים הנדרשים במקצועות היסוד, בנוסף לשני מבחנים שונים בכל אחד מהמסלולים. כמו כן, תצטרכו לעבור בכל אחד מהתחומים סטאז' של חצי שנה.

במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס סוכן ביטוח אונליין מיוחד המכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה שבאים מן השטח. המרצים שלנו מכירים לעומק את עולם הביטוח, ועובדים בפועל בתחום ובתחומים משיקים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בביטוח? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן