איך פותחים סוכנות ביטוח?

על מנת להקים סוכנות ביטוח עצמאית, עליכם לעמוד בכל התנאים הנדרשים עבור רשם החברות, בדומה לכל חברה בשוק העבודה. בנוסף לכך, יש למלא טופס בקשה מיוחד לרישיון, חתום על ידי עורך דין.

בטופס אתם נדרשים לפרט אילו ענפי ביטוח אתם מעוניינים לכלול במסגרת העסק הפרטי שלכם, את כל הפרטים הנדרשים בנוגע למיקום הסוכנות ופרטים נוספים על בעלי המניות והמנהלים של בית העסק.

סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים

הקמת סוכנות ביטוח עצמאית, היא חלומם של סוכני ביטוח רבים, לאחר שנים רבות של הכשרה ועבודה בתחום. סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים, נדרשים לעבור הכשרה הכוללת שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תדרשו לעבור סטאז' של חצי שנה.

בתחילת דרכם המקצועית, סוכני הביטוח עובדים כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות שונות ברחבי הארץ או כשכירים. במהלך השנים, לאחר רכישת הניסיון המקצועי המתאים, תוכלו לפתוח סוכנות ביטוח עצמאית.

איך פותחים סוכנות ביטוח
איפה לומדים ביטוח פנסיוני ואלמנטרי?

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. במכללת אורין שפלטר, יש לנו מסלול לימודים ביטוח פנסיוני מלא המכין אתכם בצורה הטובה ביותר למבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

אנחנו המכללה עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר בתחום ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר. המכללה עובדת עם מרצים מעולים אנשי מקצוע שמגיעים מהשטח, ועברו אצלנו הכשרה להוראה. לימודים ביטוח מתמקדים בצד הפרקטי של המקצוע, ובסיומם אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן