איפה הכי טוב ללמוד ביטוח?

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, מתקיימים במתכונת של קורסי הכנה לבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, תצטרכו לעשות שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, ועוד שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהתחומים.

מחפשים מקום ללימודי ביטוח ואתם שואלים את עצמכם איפה הכי טוב ללמוד ביטוח? אנחנו ממליצים לכם על המסלול שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי.

אנחנו המכללה עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור הבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במכללת אורין שפלטר תלמדו את כל קורסי ההכנה עבור הבחינות על ידי טובי המרצים בכל תחום. אנחנו עובדים עם אנשי מקצוע מעולים, מרצים שבאים מן השטח ויש להם גם ניסיון מעשי בהוראה. מסלול הלימודים שלנו עבור הביטוח האלמנטרי והפנסיוני, לוקח בערך שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. לאחר ארבעת המבחנים במקצועות היסוד תוכלו להתחיל כבר בסטאז' שאורכו חצי שנה.

האם יש תנאי קבלה ללימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי?

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מתקיימים ללא תנאי קבלה. אין צורך בפסיכומטרי לצורך ההרשמה ללימודים. לימודי ביטוח אלמנטרי מתאימים עבור כל אחד ואחת מכם, המעוניינים בקריירה בעולם הביטוח. בתחום הביטוח האלמנטרי, סוכני הביטוח עובדים במסגרת החברות והסוכנויות השונות ברחבי הארץ ומשרתים עשרות אלפי לקוחות מדי שנה. הסוכנים האלמנטרים אחראים על כל הביטוחים הקשורים לרכוש ופגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד כסוכני ביטוח, יועצים או משווקים פנסיוניים.

איפה הכי טוב ללמוד ביטוח?
מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח במכללה?

מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי, מתקיים באופן מקוון או פרונטלי. ניתן ללמוד את כל הקורסים און ליין!

מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? אין יותר פשוט מכך! צרו עימנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן