איפה הכי כדאי ללמוד ייעוץ פנסיוני

לימודי ייעוץ פנסיוני מכינים אתכם למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לכן הקריטריון הראשון אותו עליכם לבדוק הוא אחוזי ההצלחה של המכללה. מכללות רבות משיקות תוכניות לימוד עבור יועצים פנסיוניים. אבל רק מכללה עם אחוזי מעבר של הבחינות בהצלחה יתרה, היא המקום המתאים עבורכם. עליכם לבחור במוסד ללימודי ייעוץ פנסיוני עם ניסיון מוכח ותוצאות בשטח – כמו למשל מכללת אורין שפלטר. דבר נוסף שעליכם לבדוק הוא כמובן צוות המרצים של המכללה. במכללה שלנו אנחנו עובדים עם צוות מרצים של המכללה ועם אנשי מקצוע בתחום הפיננסי והפנסיוני שעברו הכשרה בהוראה. כמו כן, אנחנו מתגאים באחוזי מעבר גבוהים מאוד של המבחנים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף לכך הרוב המוחלט של הסטודנטים שלנו מוצאים בפועל עבודה בתחום.

לימודי ייעוץ פנסיוני מכינים אתכם לעבודה כיועצים במסגרת הבנקים. ייעוץ פנסיוני הוא שירות הניתן ללקוחות שעוזר להם לתכנן בצורה מדויקת את כל החסכונות שברשותם, ולחסוך בתשלומים על ביטוחים ועל תוכניות לא מתאימות. היועצים הם אנשי מקצוע אובייקטיבים. בהתאם לכך טובת הלקוח תמיד לנגד עיניהם.

מכללת אורין שפלטר המסלול הפנסיוני

מכללת אורין שפלטר משיקה מסלול פנסיוני עשיר ומגוון, המכין אתכם לעבודה בתחום. במסגרת המסלול שלנו תקבלו את כל הכלים הנדרשים, בשביל לעבוד כיועצים פנסיוניים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. לייעוץ פנסיוני לימודים מרתקים ומעשירים, במיוחד במכללת אורין שפלטטר שמשלבים את הלימודים המסורתיים יחד עם התנסות מעשית בשטח. בנוסף לכך בסיום הלימודים, פורטל המשרות העשיר שלנו עוזר לכם למצוא עבודה. כמו כן, אנחנו עובדים עם שירותי ייעוץ מתקדמים שעוזר לסטודנטים שלנו לאורך כל התואר, למצוא את מסלול הלימודים המתאים. במיוחד עבורכם יש לנו קורסי ערב לאנשים עובדים וקורסים מקוונים. המסלול שלנו מכין אתכם בהצלחה לארבעת המבחנים במקצועות היסוד ולשני המבחנים המקצועיים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן