איפה כדאי ללמוד ביטוח

לימודי סוכן ביטוח מכינים אתכם למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בשביל לקבל רישיון לעסוק בתחום, בביטוח פנסיוני או אלמנטרי, ולעבוד כסוכני ביטוח, עליכם לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. בחירת מוסד הלימודים המתאים מתבססת על פרמטרים שונים, קודם כל הוותק והניסיון של המכללה ואחוזי ההצלחה של הסטודנטים במבחנים. לאחר מכן, צריך לבדוק לעומק את תוכנית הלימודים ואת מספר שעות הלימוד, ולראות האם אתם מקבלים תמורה הולמת לתשלום. 

במכללת אורין שפלטר אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים, ובהכנה מלאה לעבודה בתחום. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם צוות הוראה המורכב ממרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, אנשי מקצוע מעולים בתחום הביטוח ובתחומים משיקים. אנחנו המכללה עם מספר השעות הגבוה ביותר, ועם תוכנית לימודים מקיפה ועשירה. אצלנו תרכשו את כל הכלים בשביל להתמודד עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. 

איפה כדאי ללמוד ביטוח

קורסים נוספים בתחום הביטוח

הכשרה ביטוח אלמנטרי לוקחת בין שנה וחצי לשנתיים. במידה ותרצו לעשות קורסים מקצועיים, יש לנו עבורכם כמה הצעות מעולות. אנחנו מלמדים קורס בחיתום עסקי, אחד התפקידים המרכזיים ביותר בחברות ובסוכנויות הביטוח השונות. חתמי ביטוח בודקים האם הפוליסה הנדרשת עבור הלקוח, אכן מתאימה עבורו. הקורס נמשך שישה חודשים והוא כולל 150 שעות אקדמיות במשך 28 מפגשים ושני שיעורי מבוא. תחום נוסף שיכול להתאים עבורכם הוא רפרנטים בתחום הביטוח, האחראים על כל העבודה המשרדית ועל כל העניין של קשרי לקוחות. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על כל תוכניות הלימוד בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? צרו עימנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן