איפה כדאי ללמוד ייעוץ משכנתאות

ייעוץ משכנתאות עוזר ללקוחות לנהל את כל החסכונות הפנסיוניים הנמצאים ברשותם. בתהליך הייעוץ ישנם שני שלבים מרכזיים. השלב הראשון הוא איסוף המידע מהלקוח בנוגע לכל מסלולי הפנסיה והביטוחים הנמצאים ברשותו. איסוף המידע נעשה על ידי ראיון אישי עם הלקוח ומעבר על תלושי השכר שלו. בנוסף כמובן לאיתור מקצועי של כל החסכונות האבודים במסלקה הפנסיונית. יועצי משכנתאות הם מומחים למיסוי ופרישה ובשלב השני הם עוברים עם הלקוח על כל מוצר ובודקים האם הוא רלוונטי עבורו. יועצים מומחים יכולים לחסוך עבור הלקוחות עשרות אלפי שקלים בחשבון הסופי על תוכניות פנסיה לא רלוונטיות עבורם ועל משיכת הכספים. 

איפה כדאי ללמוד ייעוץ משכנתאות

בקורס ייעוץ משכנתאות נלמד במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. המקומות המומלצים ביותר הם כמובן אלו שמקנים לכם השכלה מקיפה בתחום ותעודה מיד עם סיום הלימודים. במכללת אורין שפלטר, המכללה המובילה בארץ בתחום הפנסיוני והפיננסי, משיקים כבר שנים רבות תוכנית לימודים בייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי. בסיום הלימודים תקבלו תעודת הכשרה בתחום כולל עזרה מקצועית במציאת עבודה ובניית תיק לקוחות. 

ייעוץ משכנתאות, עבור מי זה מתאים?

ייעוץ משכנתאות מחיר מתאים עבור אנשי מקצוע בתחום הביטוח הפנסיוני, המעוניינים לתת שירות נוסף ללקוחות. הקורס שלנו מתאים גם עבור יועצי מס ואנשי מקצוע נוספים בתחום הפיננסים, המעוניינים להוסיף עוד נדבך מרכזי לעסק הפרטי. בנוסף לכך, הקורס פתוח עבור כל מי שרוצה להתמחות בתחום ולרכוש מקצוע. העבודה מתקיימת במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים או כתוספת מבורכת לעסק הפרטי. במהלך הייעוץ הראשוני שלנו במכללה, אנחנו מעניקים לכם את כל המידע הנדרש בנוגע לאפשרויות הפרנסה בתחום. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים במכללה.

דילוג לתוכן