איפה כדאי ללמוד נדל"ן?

שואלים את עצמכם איפה כדאי ללמוד נדל"ן? הגעתם אל המקום הנכון!

קורס השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר, מיועד עבור כל אחד מכם שרוצה ללמוד את התחום ולהבין בו. הקורס כולל את כל הנושאים הנדרשים בשביל להבין איך דברים עובדים בפועל. מדובר בקורס בסיסי שסוקר את כל ההשקעות הנמצאות כיום בשוק הנדל"ן, אקזיט, יזמי, פליפ והשקעות רבות נוספות.

במהלך קורס השקעות ויזמות נדלן אונליין תלמדו את כל המונחים הנדרשים, בשביל להבין את התחום, ותרכשו כלים פרקטיים לעבודה עם לקוחות. הלימודים כוללים את כל התחומים הקשורים לעולם הנדל"ן, משפט, מיסוי ומימון עסקאות ונושאים רבים נוספים.

במהלך הלימודים תתנסו בפועל בניתוח של עסקאות נדל"ן ובהבנה של השוק והמאפיינים היסודיים שלו. כמו כן, תרכשו כלים מעשיים לזיהוי של עסקאות מניבות ונכסים במחיר נמוך ממחיר השוק. הקורס שלנו מועבר על ידי טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

איפה כדאי ללמוד נדל"ן?
קורס השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר

קורס השקעות נדל"ן מתקיים במשך חמישה עשר מפגשים, בני שלוש שעות לימוד מלאות למפגש, סך הכל ארבעים וחמש שעות לימוד. הקורס מחולק לשלושה חלקים כך שבכל חלק תרכשו ידע תיאורטי נרחב, ותתנסו בפועל בתרגול מעשי וניתוח מקרים. בחלק הראשון תכירו את כל המונחים והמושגים הנדרשים להבנת התחום, בחלק השני תכירו את כל סוגי העסקאות השונות, בחלק השלישי מתיאוריה לפרקטיקה תרכשו כלים מעשיים להשקעות מניבות, באמצעות ניתוח מקרי בוחן ועבודה מסכמת. במסגרת הקורס תקבלו ספר לימוד מקיף הכולל את כל המצגות ואת כל חומרי העזר הנדרשים.

מעוניינים להירשם לקורס השקעות נדל"ן?

מעוניינים להירשם לקורס השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר? אין יותר פשוט מכך! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן