איפה כדאי ללמוד סוכן ביטוח?

הכשרה עבור סוכני ביטוח כוללת מעבר של שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי, תצטרכו לעבור את אותם ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים נוספים, עבור כל אחד מהתחומים. הדרך הטובה ביותר להכין את עצמכם למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, היא על ידי לימודים מתאימים במכללה מוכרת.

המכללות השונות ברחבי הארץ מציעות קורסי הכנה למבחנים. לכן, בשביל לבחור את מקום הלימודים המתאים אתם צריכים קודם כל לבדוק את הסילבוס של כל קורס סוכן ביטוח אלמנטרי ואת היקף הלימודים. בנוסף לכך, אתם צריכים לראות האם אתם מקבלים עזרה בבחירת הסטאז' הנדרש עבור ההכשרה ותמיכה מלאה לכל אורך הלימודים.

במכללה שלנו באורין שפלטר, אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורסי הכנה לכל המבחנים הנדרשים. אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים. תוכנית הלימודים המקיפה שלנו מכינה אתכם לכל מבחן ומבחן ומעניקה לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים ובסיום הלימודים למצוא עבודה בתחום. מייד עם סיום ההכשרה פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.

איפה כדאי ללמוד סוכן ביטוח?
לימודים נוספים בתחום הביטוח

מעבר למסלול לימודי סוכן ביטוח שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי יש לנו קורסים מקצועיים והכשרות קצרות. אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורסים עבור חתמי ביטוח ורפרנטים המכשירים אתכם לעבודה בתחום. החתמים אחראים על התאמת פוליסת הביטוח למבוטח, והם אלו האחראים על החותמת הרשמית של העסקה. הרפרנטים אחראים על כל העבודה המשרדית, והם חוליה חשובה מאוד בתפקוד התקין של כל חברות וסוכנויות הביטוח.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתחום הביטוח? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן