איפה כדאי לעשות ביטוח בריאות

כולנו מודעים לצורך להבטיח לעצמו שירותי בריאות מיטביים גם במצבים שבהם הביטוח הממלכתי לא מספק מימון. בין השאר אנחנו זקוקים לכיסוי נוסף לצורך קבלת ייעוץ ממומחים בתשלום סמלי, כדי שנוכל לבחור מנתח אם חלילה נצטרך לעבור הליך כירורגי מורכב, כדי לרכוש תרופות שלא נמצאות בסל התרופות בלי לשלם על כך אלפי שקלים בחודש ועוד מניע חשוב לרכישת ביטוח בריאות הוא קבלת סכום כסף משמעותי במקרה שמתגלה מחלה חמורה, כך שלפחות מבחינה כלכלית יהיה לנו שקט נפשי ונוכל להתפנות להתמודדות החשובה.

לאחר שמבינים עד כמה הוא חשוב, עולה השאלה איפה כדאי לעשות ביטוח בריאות. התשובה מתחלקת לשני שלבים: ראשית ישנה בחירה בין תוכניות השב"ן (שירותי בריאות נוספים) של קופות החולים לבין ביטוחי הבריאות הפרטיים (או שילוב ביניהם), ולאחר מכן ישנה הבחירה לגבי הביטוח הספציפי.

תוכניות השב"ן מספקות מענה לחלק מהצרכים. למשל ניתוחים פרטיים והתייעצות עם מומחה. מאפיין חשוב נוסף הוא שאין תהליך חיתום – כלומר הפרמיה לא תלויה במצבכם הבריאותי (אלא בגיל ולפעמים גם במספר בני המשפחה שהצטרפו לתוכנית). איפה כדאי לעשות ביטוח תאונות אישית?

לעומת זאת אם תרצו ביטוח מחלות קשות, כלומר לקבל פיצוי כספי משמעותי אם מתגלה מחלה חמורה (מתוך רשימה קבועה מראש של כמה עשרות מחלות), השב"ן לא מספק מענה. בנוסף ביטוח בריאות פרטי מבטיח כיסוי מושלם של מצבים רגישים רבים כמו טיפולים מיוחדים בחו"ל, תרופות מחוץ לסל הבריאות, שירותים אמבולטוריים (למשל פיזיותרפיה במידת הצורך), בדיקות אבחנתיות (שקופות החולים לעתים מסרבות לממן) ועוד. האם כדאי לעשות ביטוח סיעודי בגיל צעיר?

התאמה מושלמת של הכיסויים לצרכים הספציפיים שלכם מחייבת התייעצות עם איש מקצוע שזוהי התמחותו. הסוכנים של גבהים צברו ניסיון מגוון בתחום ביטוחי הבריאות והבקיאות הרבה שלהם מבטיחה לכם בחירה אופטימלית. בנוסף תקבלו מאיתנו גם תשובה מלאה לשאלה איפה כדאי לעשות ביטוח בריאות על סמך ההבדלים בין חברות הביטוח השונות, רמת השירות של כל אחת ואחת מהן ומחירי הפוליסות – כך שברגע באמת תהיו מכוסים באופן מלא.

דילוג לתוכן