איפה לומדים יזמות נדל"ן

יזמות נדל"ן יכולה להיות מכירה של דירה שקניתם במחיר נמוך ומכירה שלה ברווח גבוה, או קניית קרקע להשקעה ובניית קניון מפואר או בנייני משרדים. יזם נדל"ן יכול להיות אדם פרטי או חברה. בהתאם לכך, כל עסקה בתחום הנדל"ן במטרה לקצור רווחים, היא חלק מתחום היזמות. בשביל להיות יזם נדל"ן, צריך לדעת איך השוק עובד ולהכיר את כל המונחים הנדרשים לעבודה בתחום. ניתן ללמוד את המקצוע במכללות השונות ברחבי הארץ המציעות מסלולי לימוד מגוונים.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס בסיסי בהשקעות נדל"ן, עם התמקדות מיוחדת ביזמות. הקורס מקנה לכם את כל הידע הנדרש לעבודה בתחום, בנוסף לסט כלים מעשי להשקעות מניבות. במהלך הקורס תכירו לעומק את כל המושגים והעסקאות, ותרכשו כלים מעשיים לניתוח עסקאות. בנוסף לכך, במהלך הלימודים נתרגל הלכה למעשה עסקאות שונות ונלמד איך לבצע אותם בפועל. בסיום הלימודים תעברו מבחן מסכם על כל החומר הנלמד בקורס נדלן מומלץ.

איפה לומדים יזמות נדל"ן
עבור מי מתאים קורס השקעות נדל"ן?

קורס השקעות נדל"ן מתאים עבור כל מי שמתעניין בעולם הנדל"ן לצורך הפיתוח האישי או לצרכים מקצועיים. הקורס מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים.

רואים את עצמכם מבצעים עסקאות מניבות ומשקיעים בישראל ומעבר לים? אם כן, אתם מוזמנים להצטרף אלינו אל מסלול לימודים בשעות ערב. המרצים של המכללה המלמדים את הקורס הם כולם אנשי מקצוע מעולים מתחום הנדל"ן ותחומים משיקים עם ניסיון רב בהשקעות בפועל.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על מסלול הלימודים שלנו? רוצים להצטרף אלינו לקהל הסטודנטים של המכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן