איפה לומדים ייעוץ משכנתאות

מתחילת שנות האלפיים התפתחו בישראל מקצועות רבים שלא היו קיימים לפני כן. אחד מהם הוא יועץ משכנתאות. יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות להגשים את החלום לרכישת נכס. היועצים מנסחים עבור הלקוח את הבקשות עבור הבנקים ובונים עבורם את תמהיל המשכנתא המתאים. כיום אין צורך בהכשרה מיוחדת מטעם רשויות המדינה, בשביל לעבוד בייעוץ משכנתאות. בהתאם לכך, כל אחד מכם יכול להיות יועץ משכנתאות ולמצוא עבודה בתחום.

היתרון של לימודים במכללה הוא הידע הנרחב שהקורס מקנה לכם, כולל רכישת ניסיון פרקטי בעבודה בפועל. לכן, המכללות השונות ברחבי הארץ, מציעות קורס ייעוץ משכנתאות מקצועי להכשרה כיועצי משכנתאות, עם תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

איפה לומדים ייעוץ משכנתאות
לימודים והכשרה במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר, המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני, אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס יועצי משכנתאות מומלץ, מקצועי. הקורס שלנו, בן חמישה עשר מפגשים בלבד, ארבע שעות כל מפגש, מקנה לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות. אצלנו תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ותתנסו בעבודה באמצעות מחשבוני משכנתא ובדיקת זכאות. בנוסף לכך, תתלוו לפגישה בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ. אנחנו עובדים טובי המרצים אנשי מקצוע מעולים בתחום המשכנתאות ובתחומים משיקים.

קורס ייעוץ משכנתאות, מתאים עבור כל יש שמעוניין לרכוש מקצוע מבוקש בזמן קצר יחסית. אם אתם אוהבים את התחום הפיננסי ויש לכם זיקה לעבודה עם לקוחות, אנחנו ממליצים לכם על קורס יועץ משכנתאות. הלימודים מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית, בהתאם לדרישת הסטודנטים בסמסטר הנלמד. המטרה שלנו היא שכל אחד שרוצה לרכוש מקצוע, יוכל לעשות זאת במסגרת לימודי ערב או לימודים מקוונים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? רוצים לקבל את הסילבוס המלא של המכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן