איפה לומדים ייעוץ משכנתא

ייעוץ משכנתאות לומדים במכללות השונות ברחבי הארץ. הלימודים בתחום מכשירים אתכם לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. 

תוכנית הלימודים כוללת היכרות עם כל מסלולי המשכנתא המוצעים כיום ללקוחות. מדובר בשלושים ושניים מסלולים שמתוכם צריך להרכיב את תמהיל המשכנתא המתאים. המכללות השונות מציעות כל אחת בדרכה תוכנית לימודים כוללת ומקיפה בתחום, המכשירה אתכם להגשת הבקשה לבנקים עבור הלקוחות. 

אצלנו במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס מקצועי בייעוץ משכנתאות, המכין אתכם לעבודה עם לקוחות. הדגש שלנו הוא מעשי והדבר בא לידי ביטוי בתוכנית הלימודים. במהלך קורס משכנתאות תעברו מעין התמחות פרקטית עם יועצים ומנהלי תיקים. כמו כן, תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים ותתנסו בעבודה עם מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. בנוסף לכך, תרכשו כלים לניתוח מדויק של צרכי המשפחה לצורך התאמת המשכנתא ללקוח. 

המטרה שלכם היא לבדוק שהלקוחות אכן יכולים לעמוד בתשלומים שהם לוקחים על עצמם. בהתאם לכך, אחד הדברים הכי משמעותיים שאנחנו מתמקדים בהם במהלך קורס ייעוץ משכנתא הוא התקשורת עם הלקוח. במהלך ההכשרה נלמד על אסטרטגיות של ייעוץ ממוקד עם דגש על כלכלת המשפחה. 

איפה לומדים ייעוץ משכנתא

עבור מי מתאימים הלימודים בייעוץ משכנתאות?

ייעוץ משכנתאות מתאים עבור כל מי שרוצה לעבוד בתחום, אין תנאי קבלה מיוחדים עבור מסלול הלימודים. בנוסף לכך, ייעוץ משכנתאות יכול להיות תוספת מבורכת לעסק הפרטי שלכם. סוכני ביטוח המוכרים פוליסות ביטוח משכנתא, יכולים בעזרת ייעוץ משכנתאות לתת שירות נוסף ללקוחות. כמו כן, הקורס מתאים עבור משקיעים ומתווכי נדל"ן ואנשי מקצוע נוספים מהתחום הפיננסי והפנסיוני. במהלך השנים למדו אצלנו גם יועצים עסקיים, מאמנים ומומחים לכלכלת המשפחה, שרצו להגדיל באופן משמעותי את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. אנחנו משתדלים להתאים את הקורס שלנו לכל קהלי היעד ולתת שירות אישי לכל סטודנט. 

מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן