איפה לומדים להיות סוכני ביטוח?

בשביל לדעת איפה לומדים להיות סוכני ביטוח, צריך קודם כל לדעת מהי ההכשרה הנדרשת בתחום. בשביל לעבוד כסוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, אתם צריכים לעבור הכשרה מקיפה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה, תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, ועוד שני מבחנים מקצועיים. המבחנים במקצועות היסוד עבור המסלול הפנסיוני והאלמנטרי הם בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בתחום הפנסיוני תצטרכו לעבור שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' ובגמר פנסיוני, ובתחום האלמנטרי שני מבחנים מקצועיים בביטוח תאונות וביטוח רכוש. בנוסף, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. עכשיו אחרי שאתם יודעים מהי ההכשרה הנדרשת נשאלת השאלה, איפה לומדים להיות סוכני ביטוח?

אחת הדרכים להתכונן לכל המבחנים הנדרשים, מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, היא באמצעות לימוד עצמי. אבל, להערכתנו הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי לימודים אונליין מתאימים במכללה מוכרת. הלימודים במכללה, מעניקים לכם את כל הכלים הנדרשים להצלחה. במהלכם תתנסו בפתרון מבחנים בפועל ולימוד אינטראקטיבי בכיתה. אחוזי המעבר של תלמידים שלמדו במכללה מתאימה, הם משמעותית גבוהים יותר מתלמידים שהכינו את עצמם לבחינה.

איפה לומדים להיות סוכני ביטוח?
לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

לימודי ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר, כוללים קורסי הכנה מקיפים לכל המבחנים הנדרשים. המסלול שלנו לוקח בערך שנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. הלימודים מתקיימים בהיקף של 550 שעות לימוד אקדמיות. ניתן לקבל פטור על חלק מהקורסים ובהתאם לכך על המבחנים הנדרשים, במידה ויש לכם תואר ראשון או שני במקצועות המתאימים. בכל מקרה לפני ההרשמה ללימודים, אנחנו מציעים לכם לקבוע פגישה עם יועצי הלימודים של המכללה. במהלכה תקבלו את כל המידע הנדרש על מסלול הלימודים ועל תנאי הקבלה, ועל אפשרויות התעסוקה בסיום ההכשרה.

דילוג לתוכן