איפה לומדים נדלן

יזמי נדל"ן חייבים להכיר לעומק את השוק, לדעת איך לזהות עסקאות מניבות ואיך לנצל בצורה הטובה ביותר את ההזדמנות שנפלה לידיים שלהם. בשביל להצליח בתחום, עליכם לדעת איך להשיג את מקורות המימון המתאימים עבור העסקאות, כיצד להתנהל נכון מול מערכות הממשל ואיך לאתר נכסים מתאימים במחיר נמוך ממחיר השוק. את כל הדברים האלו ועוד עניינים רבים נוספים הקשורים לתחום, תוכלו לרכוש בעזרת לימודים מתאימים. לפני שאתם נכנסים לתחום היזמות, כדאי מאוד לקחת קורס השקעות בשוק ההון שיתן לכם את כל הרקע הנדרש ויאפשר לכם להתמקצע בתחום. בהמשך הדרך לאחר רכישת הידע הבסיסי וניסיון מעשי, תוכלו לקחת קורס ספציפי בהשקעות נדל"ן.

איפה לומדים יזמות נדל"ן
קורס השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס מקצועי בהשקעות נדל"ן, המקנה לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל להתחיל להשקיע בתחום. הקורס אינו דורש כל ידע מוקדם, זהו קורס בסיסי המיועד עבור כל אחד מכם שמתעניין בהשקעות נדל"ן. במהלך קורס שוק ההון למתחילים נעבור על כל סוגי העסקאות בשוק, ונלמד על כל ההיבטים המשפטיים הנדרשים לצורך השקעות בטוחות. המטרה שלנו היא לספק עבורכם סט כלים מעשי, שיעזור לכם למצוא את תחום ההשקעות המתאים ביותר עבורכם.

אנחנו עובדים עם טובי המרצים בארץ, עורכי דין מובילים ואנשים שבאים מן השטח ומכירים לעומק את תחום הנדל"ן. היתרון הגדול של המכללה הוא צוות המרצים שלנו, שיודע איך לשלב בין הוראה ברמה הכי גבוהה שניתן לבין הקניית כלים מעשיים להשקעות מניבות.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? רוצים לקבל את סילבוס הקורס המלא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן