איפה לומדים סוכן ביטוח

לימודים עבור סוכני ביטוח, מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. תוכנית הלימודים מכינה אתם למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לצורך קבלת הרישיון, תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד. כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור עוד שני מבחנים מקצועיים. בביטוח אלמנטרי, המבחנים המקצועיים כוללים ביטוח תאונות וביטוח רכוש. בביטוח פנסיוני המבחנים המקצועיים כוללים מקצועית א' וגמר פנסיוני. 

ביטוח אלמנטרי וביטוח פנסיוני הן שני המסלולים המבוקשים ביותר אצלנו במכללה. במסגרת הלימודים אצלנו אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים. לימודי ביטוח אאצלנו הם מהמבוקשים בקרב התלמידים שנרשמים למכללה מאחר וזהו מקצוע רב גוני עם אפשרויות תעסוקה רבות. תוכנית הלימודים שלנו כוללת סימולציות ותיאורי מקרים והכנה פרקטית לעבודה. כמו כן אנחנו עוזרים לכם למצוא סטאז' מתאים. לצורך קבלת הרישיון יש לעשות סטאז' של חצי שנה. במידה ואתם לא יודעים איזה מסלול מתאים עבורכם ביותר הפנסיוני או האלמנטרי, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

איפה לומדים סוכן ביטוח

לימודי ביטוח, קורסים נוספים והכשרות לעבודה

בנוסף להכשרה כסוכן ביטוח יש לנו עוד קורסים מקצועיים נוספים, שאינם דורשים מבחנים מיוחדים. רישוי סוכני ביטוח מתבצע עם סיום הלימודים ומעבר המבחנים השונים בהצלחה. נוסף לכך, יש לנו קורס מיוחד בחיתום כללי הנקרא חיתום ויישוב תביעות ביטוח כללי. בנוסף לכך יש לנו מסלול עבור חיתום עסקי וחיתום רפואי. אחד הקורסים המבוקשים אצלנו הוא רפרנט ביטוח. הרפרנטים מקבלים הכשרה מעמיקה לעבודה עם לקוחות, וידע תיאורטי נרחב בעולם הביטוח. בנוסף לקורסים המקצועיים יש לנו קורס עבור סוכני ביטוח להעשרת הידע ורכישת כלים מקצועיים עדכניים. 

הקורס שלנו מאסטר פנסיוני מיועד עבור סוכני ביטוח, שמעוניינים לקבל כלים נוספים לעבודה עם לקוחות. הקורס הוא מעין התמחות פרקטית עבור סוכני ביטוח. במהלך לימודי רישיון סוכן ביטוח הסוכנים מביאים מקרים לכיתה ואנחנו עוברים עליהם ביחד. המטרה היא להתמודד עם כל סיטואציה בעתיד במהלך העבודה.
סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים נדרשים לעבור הכשרה מקיפה בתחום הכוללת שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. לאחר השלמת ההכשרה ניתן לעבוד כסוכני ביטוח פנסיוניים או אלמנטרים, משווקים או יועצים.

אז איפה לומדים סוכני ביטוח? ניתן ללמוד את כל קורסי ההכנה למבחנים במכללה שלנו באורין שפלטר.

איפה עובדים סוכני ביטוח?

הסוכנים עובדים כעצמאים מול חברות הביטוח והסוכנויות. היועצים הפנסיונים עובדים בעיקר בבתי השקעות או במסגרת הבנקים והמשווקים הפנסיונים עובדים כשכירים של חברות הביטוח ומוכרים פוליסות ביטוח למבוטחים.

איפה לומדים סוכן ביטוח
האם משתלם לעבוד כסוכן ביטוח עצמאי?

התשובה לשאלה האם כדאי לעבוד בתור סוכן ביטוח עצמאי תלויה לגמרי בסוכן עצמו ובמאמצים שהוא מוכן להשקיע בעבודתו. הסוכנים עובדים על עמלות על העסקאות, עמלת נפרעים ועמלת היקפים. גובה העמלות קובע בסופו של דבר את השכר החודשי של הסוכן.

ללמוד ביטוח פנסיוני ואלמנטרי במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מציעה עבורכם מסלול לימודים מלא, המכשיר אתכם לעבודה בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי. במסגרת ההכשרה תלמדו מיומנויות חשובות הרלוונטיות לניהול וארגון של משרדי ביטוח, לרבות ניצול יעיל של הזמן ויכולת התמודדות עם מצבי לחץ במהלך העבודה היומיומית. מעבר לכך, תלמדו את כל מה שיש לדעת בתחום ותכירו לעומק את כל הפוליסות הנדרשות.

לרכוש מקצוע נדרש בפרק זמן קצר

מטרת ההכשרה הינה להקנות לכם את כל הכלים הפרקטיים, שישרתו אתכם בפועל על בסיס יומיומי. ההכשרה כוללת סדנאות, סימולציות ותרגולים תוך שימת דגש על האספקטים המעשיים של העבודה. מעבר לכך, לצורך נוחות הסטודנטים, כל שיעורי הקורס מוקלטים, ככה שאתם יכולים לצפות בהם בכל זמן שתרצו.

אם אתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים לגבי תוכנית הלימודים, פנו אלינו עוד היום ויועצי המכללה ישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן