איפה ללמוד ייעוץ פנסיוני?

שואלים את עצמכם איפה ללמוד ייעוץ פנסיוני? האם כדאי ללמוד ייעוץ פנסיוני? תנו לנו לספר לכם על מסלול הלימודים שלנו במכללה. אנחנו מלמדים את כל הקורסים הנדרשים עבור הכשרה כיועצים פנסיוניים. המסלול שלנו כולל את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור מבחני ההסמכה בתחום. על מנת לעבוד כיועצים פנסיוניים תצטרכו לעבור שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בנוסף, תצטרכו לעבור עוד שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני.

המסלול שלנו עבור יועצים פנסיוניים מכין אתכם בצורה הטובה ביותר למבחנים באמצעות פתרון של תרגילים וסימולציות, והכנה פרקטית לכל אחד מהמבחנים. בהתאם לכך, אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר. המסלול עבור יועצים פנסיוניים מתקיים ללא תנאי קבלה, והוא נמשך כשנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, תוכלו להתחיל מיידית בסטאז' של חצי שנה ולסיים את כל ההכשרה והלימודים בשנה וחצי בלבד.

איפה ללמוד ייעוץ פנסיוני?
איפה עובדים יועצים פנסיוניים?

יועצים פנסיוניים עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. היועצים מספקים ללקוחות מידע אובייקטיבי בנוגע לכל מסלולי החסכון הפנסיוני שעומדים לרשותם. בנוסף למסלול עבור יועצים פנסיוניים תוכלו ללמוד במסלול עבור משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים. ההכשרה התיאורטית בשלושת המסלולים היא אותה הכשרה. השוני הוא באופי הסטאז' הנדרש עבור הלימודים. לאחר סיום כל המבחנים וההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. כמו כן, במידה ותצטרכו ייעוץ מקצועי בנוגע לכיוון המתאים עבורכם, היועצים שלנו ישמחו לעזור לכם עם ההחלטה.

רוצים להירשם ללימודים? אז למה אתם מחכים!

מעוניינים להירשם ללימודים במסלול שלנו עבור יועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים? אז למה אתם מחכים! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן