איתור כספי פנסיה

החוק מחייב את כולנו, גם עצמאים וגם שכירים, לחסוך לקראת גיל הפרישה מעבודה. בהתאם כולנו מפרישים מדי חודש סכומים בלתי מבוטלים לטובת הבטחת העתיד הכלכלי שלנו – אבל בלא מעט מקרים חלק מהכסף פשוט הולך לאיבוד וכמובן לא ממלא את מטרתו.

הסיבה העיקרית לכך שיש כסף שרשום על שמנו בקרן פנסיה, ביטוח מנהלים או קופת גמל, ואנחנו לא מודעים לקיומו היא החלפת מקום עבודה ופתיחת חיסכון פנסיוני חדש. לפעמים ההורים או אפילו סבא/סבתא הפקידו עבורנו בקרן פנסיה ואין לנו רישום מסודר, ועוד כספים אבודים יכולים להיות למשל בקופת גמל של אדם שנפטר (ויורשיו לא מודעים לקיומה של הקופה).

 איתור כספי פנסיה הוא כמובן פעולה מתבקשת, וכשמתגלה שאכן יש לנו חיסכון כזה התחושה היא כמו למצוא תיבת אוצר. מקום אחד שבו אפשר להתחיל בחיפושים הוא הר הכסף, אתר שמופעל על-ידי משרד האוצר ומספק מידע על חשבונות לא פעילים בקופות גמל, קרנות פנסיה וגם ביטוחים רלוונטיים שונים. גם תלושי שכר ישנים יכולים לספק מידע חיוני לגבי ההפרשות למוצרים מהסוג הזה שייתכן ששכחנו מקיומם. מה זה ביטוח חיים? והאם צריך סוכן ביטוח חיים?

חיפוש יסודי יותר מאפשרת המסלקה הפנסיונית, שאליה כדאי לגשת בעזרת סוכן ביטוח פנסיוני מנוסה. איתור כספי פנסיה באמצעותו של איש מקצוע מיומן מובילה גם לניצול אופטימלי של הכסף, אם מתגלה כזה (ובמקרים רבים מאוד כאמור צץ לו באמצע החיים אוצר של ממש).

סוכני הביטוח של גבהים הם בעלי ניסיון רב בהפקת כל המידע הרלוונטי עבור כל סוגי הלקוחות מהמסלקה הפנסיונית וממקורות אינפורמציה רלוונטיים אחרים. בנוסף אנחנו מצטיינים במתן שירות קשוב והסברים מפורטים לגבי הפעולות שמתבצעות – וכך לעזור לכל מי שזקוק לסדר בתיק החיסכון הפנסיוני ורוצה לוודא שלא יפסיד סכומי כסף משמעותיים.

דילוג לתוכן