איתור פוליסות ביטוח

אחת המטרות החשובות של כל בית בישראל היא להוריד את ההוצאות למינימום האפשרי. זה לא פשוט, כי יש הרבה מאוד סוגים של הוצאות, כאשר רובן נכנסות תחת הקטגוריה של "הכרח" ורק מעטות נכנסות תחת "מותרות". עם זאת, גם בקטגוריית ההכרח אפשר להתקזז, ובמיוחד בתחום פוליסת הביטוח. אנשים נוטים לאגור מספר רב של פוליסות ביטוח עם השנים, ובסופו של דבר, יש אנשים שמגיעים למצב שהם משלמים על פוליסות שהן לא הכרחיות, לא רלוונטיות או מיותרות. עם זאת, כאשר רואים שמדובר בסך הכל בכמה שקלים בחודש, מעדיפים להימנע מהמאמץ והבירוקרטיה, וזוהי טעות גדולה. הכסף הזה הופך לסכומים מאוד גדולים בראייה חודשית ושנתית, ויש לעשות מאמץ כדי לבדוק את הנושא.

סוכן ביטוח פנסיוני

אם בעבר היה צורך לפנות לרואי חשבון או לעורכי דין על מנת להשיג את כל המידע על הפוליסות, כיום אפשר לעשות זאת בצורה מקוונת וחינמית. משרד האוצר, שהבין את המצוקה של אלפי אנשים, הקים את מנוע החיפוש של הר הביטוח. הר הביטוח היא למעשה פלטפורמה שמאפשרת לכל אחד מאיתנו, אזרחי ישראל, לבצע איתור פוליסות ביטוח ולראות מה מצבנו מבחינת הוצאות, סוג הביטוח, ורלוונטיות הביטוח אלינו. לאחר שאנו מקבלים את התמונה המלאה, אפשר להפעיל את הכוח הצרכני ולבטל או לעדכן פוליסות על מנת להוריד עלויות.

לכסות את הצרכים

איתור פוליסות ביטוח זוהי פעולה שצריכה להיעשות אחת לתקופה על ידי כל אחד מאיתנו. יש הרבה מאוד פוליסות שנמכרות לנו על ידי חברות הביטוח, אשר הן ישנות ולא רלוונטיות, או כאלו שלא באמת מכסות את הצרכים שלנו. לכן, חשוב להיות אסרטיביים מול חברות הביטוח, להגיע עם כל המידע הרלוונטי שמספק הר הביטוח ובסופו של דבר, להגיע למצב של פוליסות נכונות, יעילות ולא יקרות.

דילוג לתוכן