איתור פוליסות

פוליסות ביטוח אמורות לתת לאנשים שקט נפשי, מכיוון שהן נמצאות שם כדי לספק לנו סוג של נחיתה רכה במידה שמשהו רע קורה לנו או לנכסים ולחפצים שלנו. עם זאת, המציאות היא שונה והפוליסות לא באמת נותנות שקט, כי לאחר כמה שנים, אנשים רבים מבינים שיש להם הרבה פוליסות לא רלוונטיות או לא מעודכנות, ושהם משלמים כספים רבים שלא לצורך. הרי מרבית הפוליסות הבסיסיות עולות כמה עשרות שקלים לחודש, במה שנאגר לכדי אלפי שקלים בשנה שיוצאים בצורה אוטומטית ולא נכונה. עם זאת, קשה להתמודד עם הנושא וכאשר אין כלים לבצע איתור פוליסות ביטוח, קשה מאוד להיפטר מהעודפים.
סוכן ביטוח מומלץ

במשרד האוצר הבינו את המצוקה הזו, שמשותפת להרבה מאוד אנשים, והשיקו לפני מספר שנים את מנוע החיפוש של הר הביטוח של מדינת ישראל. מנוע החיפוש הייעודי הזה עוזר לאנשים למצוא את כל הפוליסות שלהם ולבחון את הנושא לעומק, כדי לדעת אם יש ועל מה אפשר לוותר. מנוע החיפוש הממשלתי הזה הוא בטוח מאוד לשימוש, הוא ידידותי, והוא נותן את התמונה הפיננסית המלאה לכל אזרח ואזרח. כאשר מבצעים איתור פוליסות ורואים את התמונה המלאה, אפשר לשנס מותניים ולהתחיל לפעול.

להוריד עלויות

כל אחד מאיתנו צריך למקסם את היכולת הצרכנית שלו על מנת להוריד את העלויות של הפוליסות, אך עדיין להיות מכוסה. יש לעדכן את המצב המשפחתי, שכן פוליסות שאל אדם רווק הן שונות מפוליסות של אדם שהוא נשוי עם ילדים. בנוסף, צריך לראות האם יש פוליסות שהן לא רלוונטיות ולא מספיק מכסות, וכן פוליסות שהן פשוטות מדי ואפשר להוסיף סכום כסף קטן, אך לקבל כיסוי שהוא רלוונטי יותר. התחום הפיננסי והביטוחי הוא תחום שצריך להבין בו, ובעזרת משרד האוצר זה קצת יותר פשוט לאזרח הממוצע.

דילוג לתוכן