באיזה מטבע קריפטו כדאי להשקיע?

מטבעות דיגיטליים הפכו בשנים האחרונות לאופציה מועדפת על משקיעים רבים. אבל, בשביל לדעת איך להשקיע בצורה חכמה צריך להכיר לעומק את המטבעות השונים בתחום ואת הטכנולוגיה העומדת בבסיסם. אם ניקח לדוגמא את שני המטבעות המוכרים ביותר, ביטקוין ואתריום, נראה כי הם מבוססים על טכנולוגיית בלוקצ'יין אבל הם פועלים באופן שונה לחלוטין. מבלי להיכנס לעובי הקורה, נוכל לומר כי מטבע האתריום עבר מהפכה של ממש עם הוספת שלב נוסף של מאמתים לביצוע העסקאות וחוזים חכמים.

מעוניינים לדעת אילו מטבעות דיגיטליים נמצאים כיום בשוק ומה היתרונות והחסרונות של כל מטבע? רוצים לדעת באיזה מטבע קריפטו כדאי להשקיע? אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו אל אחד הקורסים הפופולאריים במכללה שלנו.

קורס קריפטו אונליין מעניק לכם ידע תיאורטי עשיר ומגוון בנוגע לעולם המטבעות הדיגיטליים, בשילוב עם כלים פרקטיים להשקעות מניבות בתחום. הקורס הייחודי שלנו מועבר על ידי מרצה מעולה, איש מקצוע שמגיע מן השטח, איתי רוזנטל, מתכנן פיננסי מוסמך, CFP, מומחה בעולמות הקריפטו והבלוקצ'יין.

באיזה מטבע קריפטו כדאי להשקיע?
קורס קריפטו, מטרת מסלול הלימודים ומתכונת הקורס

מטרת הלימודים בקורס קריפטו, היא להנגיש את עולם הקריפטו בצורה פשוטה למרות כל המורכבות של התחום. במהלך הלימודים תכירו את מערכת המונחים שיש ללמוד לפני השקעות במטבעות דיגיטליים. בהתאם לכך, אנחנו מקדישים את כל השלב הראשון של הקורס ליסודות התכנון הפיננסי ועולם הקריפטו. בחלק זה תלמדו על כל הרעיונות והפיתוחים שעמדו בבסיס טכנולוגיית הקריפטו, ותרכשו מערכת מונחים שתעזור לכם להתמצא בתחום. בחלקו השני של הקורס תלמדו איך לבנות תיק השקעות קריפטו לטווח ארוך. בחלק השלישי והאחרון תלמדו על מסחר בשוק הקריפטו וניתוח טכני.

מעוניינים להירשם לקורס קריפטו במכללה?

מעוניינים להירשם לקורס קריפטו במכללה שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן