בדיקת רישיון יועץ פנסיוני

העולם הפנסיוני עבר מהפכה של ממש בעשרים השנים האחרונות, בעקבות ועדת בכר והשינויים הרבים שעברו על מסלולי הפנסיה. בהתאם לכך, ההכשרה בתחום דורשת ידע מעמיק ויסודי ובעיקר מעודכן. תוכניות הלימודים חייבות להיות בהתאם לתקנים ולחוקים של השנים האחרונות.

על מנת לעבור הסמכה כיועצים פנסיוניים על הסטודנטים לסיים בהצלחה שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. לאחר מכן על הסטודנטים לעבור סטאז' של חצי שנה. הגוף האחראי על מתן הרישיון ליועצים הפנסיוניים ולכל המקצועות האחרים בתחום, המשווקים והסוכנים הפנסיוניים, הוא הממונה על הביטוח במשרד האוצר. כמו כן בדיקת רישיון יועץ פנסיוני, היא חלק מתחום הסמכויות של הממונה על הביטוח. כך שאם אתם מעוניינים להשתלב בתפקיד סוכן ביטוח פנסיוני באחת מהחברות המובילות, זהו מסלול הלימודים בשבילכם.

במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכשירים אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים. במכללה שלנו הרוב המוחלט של הבוגרים עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. כמו כן אנחנו משלבים בין מסלולים שונים, ומאפשרים לכם להוציא רישיון פנסיוני ואלמנטרי משולב. בכל מקרה שבו אתם מתלבטים בנוגע לתוכניות הלימודים המתאימות עבורכם, פנו אלינו אל יועצי המכללה.

שיווק וייעוץ פנסיוני והכשרה כסוכני ביטוח

במסגרת המסלול הפנסיוני שלנו אפשרויות הפרנסה הן שלושה. עם קבלת רישיון פנסיוני בסיום הלימודים ומעבר תקופה ההכשרה הקצרה תוכלו להתמיין למספר משרות בתחום. לאחר סיום הלימודים ומעבר בהצלחה של כל המבחנים תוכלו לעבוד כמשווקים, יועצים או סוכני ביטוח פנסיוניים. סוכני ביטוח הן האופציה המועדפת על הסטודנטים. במיוחד לאור אפשרויות השכר המרובות. אבל לשם ביטחון כלכלי, חלק מהבוגרים מתחילים את המסלול המקצועי כיועצים או משווקים. המשווקים עובדים במסגרת מספר בתי השקעות ומוכרים פוליסות ביטוח, היועצים עובדים במסגרת הבנקים. העבודה כשכירים מספקת יציבות ומאפשרת לבנות את העסק הפרטי לאט ובזהירות. 

בסיום הלימודים אנחנו עוזרים לכם למצוא את אפיק הפרנסה המתאים עבורכם, ומעניקים לכם שירותי ייעוץ מקצועיים בנידון. כמו כן אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בעזרת פורטל המשרות העשיר שלנו.

דילוג לתוכן