?ביטוח אלמנטרי מה זה

ביטוח אלמנטרי כולל את כל ביטוחי הרכוש ואת כל הביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. מדובר במסגרת הביטוח המקיפה ביותר, וביחד עם הביטוח הפנסיוני הם מכסים את כלל ביטוחי החובה בישראל. הביטוח האלמנטרי כולל את כל ביטוחי הרכב ואת ביטוחי הדירה, ביטוח נסיעות וביטוח אשראי ועוד שורה ארוכה של ביטוחים, שכל אחד מאתנו יצטרך לעשות בשלב זה או אחר של החיים.

לקוחות המעוניינים לרכוש ביטוחים אלמנטריים, עושים זאת באמצעות סוכני ביטוח מקצועיים שעברו הסמכה בתחום. סוכני ביטוח אלמנטרים עובדים בדרך כלל כעצמאים מול חברות וסוכנויות הביטוח, והם מספקים ללקוחות שירות כולל ומקיף בתחום. הסוכנים מייעצים ללקוחות בנוגע לביטוחים הרלוונטיים עבורם, ומשווקים את הביטוחים מטעם חברות הביטוח והסוכנויות השונות. בנוסף לכך, הסוכנים רוכשים את הכיסוי הביטוחי המתאים עבור הלקוחות.

מדובר באחד מהמקצועות המבוקשים ביותר במעגל התעסוקה. ההכשרה בתחום כוללת שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר וסטאז' של חצי שנה.

ביטוח אלמנטרי מה זה?
לימודי ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר

לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי מתקיימים במתכונת של קורסי הכנה למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת הלימודים נכין אתכם בצורה מלאה לארבעת המבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, ושני המבחנים המקצועיים. כמו כן, אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים, ובסיום הלימודים וההכשרה המעשית למצוא עבודה בתחום. לרשות הבוגרים של המכללה, עומד פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות משרות חדשות, מדי יום ביומו. אנחנו המכללה המובילה בתחום ההשכלה הפיננסית עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר עבור סוכני ביטוח אלמנטרים, ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות.

הרשמה ללימודי ביטוח אלמנטרי

מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח אלמנטרי במרכז? אתם מוזמנים עוד היום לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן