ביטוח חיים לחול

ביטוחי חיים הם ביטוחים חשובים במיוחד וגם נפוצים מאוד. ישנם שני סוגים עיקריים של ביטוח זה – עם רכיב חיסכון ובלעדיו – וכדאי לדעת שניתן להפעיל את הפוליסה בכל מקרה שבו המבוטח הולך לעולמו לפני גיל סיום הביטוח, בין אם הוא נמצא בארץ ובין אם מחוצה לה. באופן טבעי לקראת נסיעה לחול למקום שנתפש כמסוכן מתחדדת הכדאיות של רכישת ביטוח חיים (לצד פוליסה חשובה אחרת, ביטוח נסיעות לחול שכולל גם מימון הוצאות רפואיות שונות במהלך השהות ביעד כזה או אחר) – אבל כאמור באופן כללי ביטוח החיים הינו צעד חכם ואחראי. ביטוח נסעים לחול הוא דבר אשר חשוב במיוחד לרכוש.

סוכני ביטוח

האחריות מחייבת לא "רק" לרכוש פוליסת ביטוח חיים אלא גם לבחור אותה מתוך כל האפשרויות על סמך מחשבה מעמיקה. החלטה כבדת משקל אחת היא סכום הביטוח, כלומר סכום הכסף שאותו יקבלו המוטבים אם המבוטח חלילה ימות בטרם עת. כדאי לזכור שמטרת הביטוח היא להבטיח את עתידם של בני המשפחה, ובפרט הילדים, ועל כן סכום הביטוח לאו דווקא משקף את ה"ערך" של חיי המבוטח (מה גם שבסופו של דבר אי אפשר לכמת חיים לסכום כסף מסוים) אלא מחושב בהתאם למספר הילדים, גילאיהם, רמת החיים של המשפחה, ההכנסה של המבוטח, ההכנסה של בן/בת הזוג ועוד. הצעת מחיר ביטוח חול כדאי לבקש מסוכן הביטוח שלכםץ.

עוד החלטה היא כאמור האם לצרף לביטוח החיים גם מרכיב של חיסכון. ביטוח חיים ללא חיסכון נקרא ריסק, והוא מופעל אך ורק במקרים של מוות לפני גיל סיום הביטוח. בביטוח עם חיסכון מבוטחים שמגיעים לגיל הנ"ל כשהם בחיים (וזהו כמובן המצב שאליו מייחלים) מקבלים גם כן סכום כסף מסוים בהתאם לפוליסה הספציפית. ככל שסכום זה גבוה יותר, כך קטן יותר מרכיב הביטוח – וכדי להגיע להחלטה הטובה ביותר בהתאם למאפיינים הספציפיים שלכם תוכלו להיעזר בסוכני הביטוח המנוסים של גבהים.

דילוג לתוכן