ביטוח חיים מחיר

רוב בני האדם מודעים לחשיבותו של ביטוח החיים וגם מצטיידים בפוליסה שמבטיחה את העתיד הכלכלי של המשפחה גם במקרה של מוות בטרם עת. מצד שני ישנו גם הרצון הטבעי לצמצם את ההוצאות בהווה, ובפרט על מוצר שאין ממנו תועלת מידית ושלמעשה אנחנו מייחלים שהוא בכלל לא יהיה בשימוש.

בהתאם כשבוחרים פוליסת ביטוח חיים מחיר הפוליסה הוא אחד הפרמטרים המשמעותיים. הגורמים המשפיעים על הפרמיה החודשית שתשלמו לחברת הביטוח הם המצב הבריאותי שלכם, סכום הביטוח, גיל סיום הביטוח ובמקרים רבים גם יכולת המיקוח מול החברה.

סוכן ביטוח חיים
סוכן ביטוח חיים

בכל מקרה הדגש העיקרי כשמבטחים את החיים הוא לקבוע סכום ביטוח שמצד אחד יספק את השקט הנפשי הדרוש, כלומר יאפשר למבוטח לדעת בוודאות שגם אם ילך לעולמו בטרם עת שאריו לא ייקלעו למצב של מצוקה כלכלית חריפה, ומצד שני לא יהיה כרוך בתשלום חודשי גבוה בהווה. קביעת סכום הביטוח מבוססת בעיקר על רמת החיים הנוכחית של המשפחה, גובה ההכנסה החודשית של המבוטח מעבודה וגילאי הילדים (ככל שהם צעירים יותר ישנה מן הסתם תקופה ארוכה יותר שהביטוח אמור לכסות). עוד כדאי לקחת בחשבון שלעתים החיסכון הפנסיוני כולל גם הוא רכיב של ביטוח חיים, ובמקרים אלה ניתן לקבוע סכום נמוך יותר בביטוח החיים. לקבלת סכום ביטוח חיים מומלץ עבורכם, כדאי להיעזר בסוכן ביטוח פנסיוני מומלץ.

בנוסף לכל הפרמטרים המשפיעים על המחיר חשוב להבין את תנאי הפוליסה. כך למשל ישנם ביטוחי חיים שב-3 השנים הראשונות מכסים רק מוות מתאונות ולא ממחלות למשל. באופן כללי מדובר בביטוח שמחייב לא מעט תשומת לב וגם ידע רלוונטי בתחום, ועל כן כדאי להיעזר באיש מקצוע אובייקטיבי ובקיא. לסוכני הביטוח של גבהים יכולת גבוהה להעביר את כל המידע הנחוץ באופן ברור, כך שתוכלו לדעת בדיוק מהם היתרונות והחסרונות של כל ביטוח. בדרך זו מובטח לכם ביטוח חיים במחיר אטרקטיבי ובנוסף כזה שמבטיח את עתידם של יקיריכם.

 

דילוג לתוכן