ביטוח חיים פרטי

אף אחד לא אוהב לחשוב על כך שיבוא יום והוא כבר לא יהיה בין החיים, אבל מצד שני התעלמות מהעובדה שאף אחד לא חי לנצח עלולה להוביל לפגיעה קשה באיכות החיים של יקירינו. אם אנחנו רוצים להבטיח לבני משפחתנו יכולת לחיות ברמה החיים שאליה הורגלו גם אם חלילה נלך לעולמנו בטרם עת – והסיכון כאמור קיים – הצעד המתבקש הוא רכישת ביטוח חיים פרטי. סוכן ביטוח חיים הוא הכרחי על מנת להתאים לנו את הביטוח חיים הטוב ביותר.

חשוב להדגיש שביטוחי חיים אינם מוצר יקר, אבל הם כן מוצר מורכב, ולכן רכישת פוליסה מסוג זה מחייבת מחשבה מעמיקה לגבי פרטים רבים. הבחירה שמושכת את עיקר תשומת הלב היא סכום הביטוח – כלומר סכום הכסף שמקבלים בני המשפחה במקרה של פטירת המבוטח. במקרים רבים ההחלטה מתקבלת על סמך שיקולים רגשיים, אבל הדרך הנכונה היא לבצע חישוב מסודר של הצרכים של המשפחה בהתאם למספר הילדים ולגילאים שלהם, ולרמת החיים הנוכחית.

 

סוכן ביטוח חיים

פרמטר חשוב נוסף בבחירת ביטוח חיים פרטי הוא גיל סיום הביטוח – כלומר המועד שבו הביטוח כבר לא תקף. במרבית הפוליסות הגיל הוא בין 65 ל-75. גם לגבי הפרמטר הזה, השיקול העיקרי הוא מספר הילדים וגילאיהם. ככל שישנם ילדים קטנים יותר, כך כדאי יותר להעדיף את הביטוחים שנמשכים זמן רב יותר, שכן המבוטח יכול להגיע לגיל 70-72 והילדים שלו עדיין יזדקקו לתמיכה כלכלית.

כמו כן יש לבחון היטב האם ישנן החרגות שונות בביטוח. החרגה אפשרית היא למשל כיסוי לתאונות בלבד במשך 3 השנים הראשונות ואי תשלום סכום הביטוח במקרה של מוות ממחלה. בחלק מהפוליסות ניתן לכלול מרכיב חיסכון – כך שאם המבוטח מגיע לגיל סיום הביטוח בחיים, הוא מקבל חלק מהסכום שהופרש לטובת ביטוח החיים.

על-מנת להבטיח קבלת החלטות מושכלת וכיסוי שמתאים בדיוק לצרכים שלכם, כדאי להיעזר בסוכן ביטוח פנסיוני מיומן. סוכני גבהים מתאפיינים הן בבקיאות בתחום ספציפי זה והן ביכולת להעביר את כל המידע הרלוונטי בבהירות – כך שתוכלו להבין בדיוק מה הצעד הנכון עבורכם. רוב האנשים לא יודעים מה זה ביטוח חיים ולכן הם צריכים משהו שיעזור להם להתסדר בתחום הזה.

דילוג לתוכן