ביטוח כל הסיכונים

ביטוח כל הסיכונים הוא הרחבה חשובה לביטוח תכולת דירה.

הפוליסות הבסיסיות שמספקות כיסוי למקרים שבהם נגרם נזק לתכולת הדירה תקפות אך ורק כשגורם הנזק הוא אחד מאלה המפורטים בהן, ולרוב מדובר במגבלה בלתי מבוטלת. הסיכונים הספציפיים שמופיעים בפוליסות ביטוחי תכולת דירה הם בדרך כלל רעידת אדמה, שריפה, הצפה, סופה ועוד, וכמובן שמדובר בכיסוי מקיף – אבל לא מלא.

כשיש בדירה פריטים יקרי ערך, מומלץ לשקול עבורם פוליסה מהסוג של ביטוח כל הסיכונים. עם פוליסה שכזו אתם מכוסים באופן מוחלט, כך שכל נזק שהוא, מכל סיבה שהיא, מחייבים את חברת הביטוח לצפות אתכם בהתאם לערכו של הפריט שניזוק. בין השאר מתאימים ביטוחים אלה לתכשיטים, לאוספי מטבעות או בולים (או אוספים יקרים אחרים), לכלי נגינה יקרי ערך, לפריטי אמנות שערכם גבוה, ועוד.

בחירת סוכן פנסיוני

הסכום שאותו תשלם חברת הביטוח במקרה שהפריט המבוטח ניזוק נקבע בהתאם להערכת שמאי שמוסכם על החברה. גם גובה הפרמיה באופן טבעי תלוי בהערכה זו. חשוב מאוד לקרוא בקפידה את הפוליסה כדי לוודא שלא מסתתרים בה סייגים או מגבלות – שמן הסתם הופכים את הביטוי "ביטוח כל הסיכונים" לריק מתוכן.

פרמטר נוסף לבחירת פוליסה הוא איכות השירות של כל חברת ביטוח עבור ביטוחים ספציפיים אלה. בכל מקרה כדאי לקחת בחשבון שהשחתה מכוונת וגם שחיקה מתמשכת לא מכוסות כמובן בביטוח זה. את כל המידע הנחוץ לכם לצורך בחירה מושכלת של הפוליסה כדאי לקבל מסוכן ביטוח מנוסה ובעל יושרה. הסוכנים המקצועיים של גבהים אמונים על מתן שירות בהיר, קל להבנה ורחב היקף, כך שכל אחד וכל אחת יוכלו להבין בדיוק מהם הצרכים שלהם, האם הם זקוקים לפוליסה זו, ואם כן מהו הביטוח הספציפי המתאים להם ביותר. יש לא מעט סוכנויות ביטוח גדולות, עליכם להיעזר בסוכן ביטוח מומלץ שיעזור לכם לסצע החלטה נכונה.

 

דילוג לתוכן