ביטוח פנסיה לעצמאיים

ההבדל בין עיסוק כעצמאי לבין עיסוק כעובד בחברה מסודרת הוא ברור. בתור עצמאי, יש שליטה בלו"ז, על ההכנסות ועל רמת העומס וההוצאות על עובדים, בעוד בחברה, יש איזושהי תקרה, אין גמישות בלו"ז ברוב המקרים, אם כי מקבלים ביטחון תעסוקתי, שזה דבר חשוב מאוד. עם זאת, יש הרבה יותר עצמאיים כיום בשוק העבודה בישראל, וגם כאלו שעושים זאת מהצד ובנוסף לעבודה נוספת. אם יש דבר אחד שמשותף לשני המסלולים הוא הצורך להפריש סכומים לפנסיה והאתגר, גם פה, הוא גדול יותר אצל עצמאיים.

תואר שני בבנקאות ושוק ההון תנאי קבלה

הנושא של ביטוח פנסיה לעצמאיים הוא מורכב מאוד, ומרבית האנשים כלל לא מבינים בו. קשה מאוד לבטח משהו שהוא עתידי מבחינה קונספטואלית, אם כי ידוע שזוהי פעולה שהיא בגדר חובה. מרבית העצמאים מגיעים למצב בו הם צריכים לבטח את הפנסיה שלהם, אך אין להם את הגיבוי של אנשי המקצוע שעובדים בתוך מערכת, ויש צורך לעבור את כל התהליך לבד. לכן, חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע, ללמוד את הנושא לעומק ובעיקר להשתמש בכוח הצרכני על מנת לנסות ולהשיג עסקאות טובות ואיכותיות יותר.

תנאים אידיאליים להצלחה

מן העבר השני של המתרס, נמצאים האנשים שמבטחים את הפנסיה, גם אצל העצמאים. אותם אנשים צריכים להתחשב במצב ולהשיג עסקאות טובות ואיכותיות לאנשים שגם כך מכניסים את עצמם למערבולת של אי ביטחון כלכלי שבאה עם הכניסה לעצמאות. כדי לעשות את התהליך בצורה טובה ונכונה לשני הצדדים, צריך לקבל את ההכשרה הנכונה. אין ספק כי סוכני הביטוח הטובים ביותר בנושא של פנסיה יצאו ממכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המובילה בישראל בתחום הכלכלה. הסטודנטים מקבלים תנאים אידיאליים להצלחה, כולל מסלול מקוצר, סטאז' איכותי ומרצים מהשורה הראשונה בתחומם אשר מעבירים את השיעורים אם אתם חושבים האם כדאי להיות סוכן ביטוח עצמאי  וכמה מרוויח סוכן ביטוח עצמאי, נשמח לתת לכם מידע אודות הלימודים אצלנו והצלחת בוגרינו.

דילוג לתוכן