דמי טיפול סוכן ביטוח

סוכני ביטוח עצמאים נהנים מהכנסות גבוהות, ובפרט אם הם חרוצים ומתייחסים ברצינות למקצוע וללקוחותיהם. עבור שירותים מסוימים עשוי סוכן ביטוח לגבות דמי טיפול – אם כי באופן עקרוני בדרך כלל על השירות העיקרי, התאמת פוליסות ביטוח לצרכים הספציפיים של כל לקוח ולקוח, לא נגבה תשלום. הסיבה לכך היא שסוכני הביטוח זוכים לגמול מכובד מאוד מחברות הביטוח, כולל סכום חודשי קבוע בגין כל פוליסה שנמכרה לאורך הזמן, כל עוד היא פעילה, ועל כן אין להם צורך לחייב גם את המבוטחים על הטיפול בתיק הביטוחים שלהם.

ביטוח פנסיוני

 

במקרים שבהם הוא מעוניין לגבות דמי טיפול סוכן ביטוח מחויב להודיע מראש ללקוח על כך, לציין בפניו את הסכום הנדרש ואת מהות השירות שניתן עבור אותו סכום. בין השירותים שעבורם המבוטחים עשויים להתבקש לשלם דמי טיפול: הוספת שעבוד לפוליסה קיימת, הנפקת העתק לפוליסה ושליחתה בדואר, עריכת תיק לטובת תביעה כנגד צד ג', טיפול מלא בתביעה שכזו מול חברת ביטוח, מתן חוות דעת לבית משפט, פדיון פוליסה ועוד. שכר טרחה של סוכני הביטוח מורכב בין היתר מדמי הטיפול שהם גובים. 

עוד כדאי לדעת שלמעשה כל אחד יכול להיות סוכן ביטוח וליהנות מהכנסות גבוהות, בין אם כשכיר בחברת ביטוח ובין אם כעצמאי שמוכר פוליסות של חברות ביטוח רבות. במכללת אורין שפלטר תוכלו לבחור בין שני מסלולים (ביטוח אלמנטרי וביטוח פנסיוני), ללמוד בקצב המתאים לכם ואפילו לסיים תוך שנתיים את כל הבחינות בדרך לקבלת הרישיון לעבוד כסוכן ביטוח. בין שני המסלולים ישנה חפיפה משמעותית – 4 קורסים מתוך 6 משותפים לשניהם – כך שלאחר קבלת רישיון סוכן אלמנטרי קל מאוד לקבל רישיון סוכן פנסיוני, ולהיפך, ולהרחיב את אפשרויות הפרנסה. כל המרצים במכללה הם בעלי ניסיון רב בהוראה ובהכנת תלמידים למבחנים הרלוונטיים לסוכני ביטוח, ובנוסף מקבלים המשתתפים בקורסים של אורין שפלטר גישה לאתר אינטרנט ובו תכנים מצולמים ומגוון רחב של תרגילים שתורמים גם הם להכנה האידיאלית לכל מבחן.

דילוג לתוכן