דמי שירות סוכני ביטוח

סוכני ביטוח מתפרנסים מהתאמת פוליסות למבוטחים. על כל פוליסה כזו – בין אם מדובר בביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוח חיים, ביטוח מבנה, ביטוח סיעודי, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח בריאות, ביטוח סיעודי, ביטוח אובדן כושר עבודה וישנם עוד סוגים – מקבל סוכן הביטוח גם עמלה חד-פעמית מחברת הביטוח שהמוצר שייך לה וגם סכום חודשי קבוע (כל עוד הפוליסה תקפה והלקוח משלם לחברה את הפרמיה עבורה).

בהתאם מי שזקוק לביטוח יוכל לקבל את השירות המקצועי ביותר ללא עלות מבחינתו. זה המצב גם כשרוכשים פוליסת ביטוח חדשה וגם כשבוחנים פוליסה קיימת ושוקלים האם כדאי לשמר אותה או שמא עדיף להחליף אותה (ואולי בכלל לוותר עליה לגמרי – ישנם לא מעט מקרים של כפל ביטוחים ותשלום פרמיות מיותרות, וסוכן ביטוח מנוסה יזהה זאת ויעזור לכם לחסוך כסף).

סוכני ביטוח

יחד עם זאת ישנם שירותים, בעיקר לוגיסטיים, שעליהם מבקשים לעתים סוכני הביטוח סכום כסף מסוים. כך למשל עבור הנפקת העתק לפוליסה. שירות נוסף שכרוך בתשלום הוא הגשת תביעה כנגד חברת ביטוח שמנסה להתחמק מתשלום שנקבע בפוליסה. בהקשר זה כדאי לזכור שחברות הביטוח מעסיקות סוללות של עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים, כך שבמקרים רבים נדרשת עזרה של מומחים בתחום על-מנת למצות את הזכויות של המבוטחים. סוכן ביטוח מומלץ כמו שיש בסוכנות שלנו יתן לכם פוליסות ביטוח אשר מתאימות לכם וליכולות הכלכליות שלכם.

מקרה נוסף שבו גובים סוכני ביטוח דמי שירות הוא ניתוח תיק פנסיוני. אין צורך לפרט את מידת חשיבותו של החיסכון לטווח הארוך ובפרט לגיל הפרישה מהעבודה, ומאחר שכל פעולה בתיק זה עשויה להניב לכם עוד עשרות אלפי שקלים, בדיוק בזמן שבו תצטרכו אותם – גם בזכות מקלטי מס מתוכננים היטב וגם בזכות הפקדת הכספים למוצר הפנסיוני הטוב ביותר עבורכם – מדובר בשירות משתלם.

בסוכנות גבהים מקפידים על שקיפות מלאה כך שכל לקוח וכל לקוחה יודעים בדיוק על מה הם משלמים – והמקצועיות של הסוכנים מבטיחה שכל תשלום יהיה משתלם במיוחד. ניתן לקבל המלצות על סוכן ביטוח שלנו מהלקוחות שלהם.

דילוג לתוכן