דרושים בחברת ביטוח ללא ניסיון

ישנו לחץ גדול אחרי הצבא להיכנס לתלם ולבחור מקצוע כדי ללמוד אותו ולהתחיל לעבוד בו. במדינת ישראל, מרבית האנשים משרתים בצבא, רוצים לצאת לטייל ומגיעים לגילאי 22/23 עם הרבה החלטות לקבל. במקום לשבת בבית או לקחת החלטה חפוזה, צריך למצוא מקומות עבודה טובים לאנשים ללא ניסיון, להרוויח כסף טוב וללמוד כי יש מקצועות איכותיים שלא מצריכים לימודים אקדמיים ארוכים לתואר ראשון. תחום הביטוח הוא תחום מעניין מאוד שמושך הרבה מאוד אנשים לאור העובדה שהוא רווחי מאוד, מצריך לימודים מקצועיים וניתן לעבוד בו בנפח שונה, בהתאם לרצון העובד. ניתן למצוא עבודה בתחום הביטוח בעזרת מחלקת ההשמה שלנו במכללה. 

לימודי ביטוח

הפרסום של מודעות דרושים בחברת ביטוח ללא ניסיון הוא נפוץ ואין זה סוד שיש הרבה תפקידים זוטרים שאפשר לבצע תוך כדי הלימודים וללמוד מהם המון במקביל. תפקיד כמו רפרנט או מנהל תיק יכול להעניק לסטודנט הרבה יותר ידע פרקטי מאשר כל ספר לימוד. הרבה אנשים שואלים את עצמם איך מתקבלים לעבודה מתגמלת שכזו, ללא ניסיון וצולחים את התואר המקצועי. התשובה טמונה במציאת מכללה איכותית שיודעת להעביר את החומרים, עוזרת לסטודנטים למצוא את העבודות הנכונות וכמובן מציגה מסלול לימודים נוח. במכללת אורין שפלטר עומדים בכל התנאים ולא בכדי מדובר במכללה המבוקשת והטובה ביותר בארץ בתחום הביטוח.

לקצר תהליכים

מסלול הלימודים במכללת אורין שפלטר אורך רק כשנתיים, כשהשנה הראשונה מתמקדת בקורסי הבסיס, בעוד השנה השנייה מתרכזת בהתמחות הרלוונטית – סוכן ביטוח פנסיוני או סוכן ביטוח אלמנטרי. בשני המקרים, מרבית הסטודנטים יכולים להתחיל לעבוד תוך כדי התואר ולבצע את הסטאז' באחת מחברות הביטוח הגדולות במשק. הקורסים נערכים בשעות הערב ובימי שישי ויש אפשרות לצפות בשיעורים המצולמים בבית, מול המחשב. כך, אפשר לקצר תהליכים ולצבור ניסיון תוך כדי שעוברים את התואר המקצועי.

דילוג לתוכן