דרושים בחברת ביטוח

התפקידים שמוצעים בחברות הביטוח הם רבים ומגוונים, ויכולים להיות מנהלתיים, מנהליים, טכניים, מכירתיים ועוד. בניגוד להרבה מאוד חברות בתחומים שונים, אל תחום הביטוח קל באופן יחסי להיכנס לאור הביקוש הרב, ויותר מכך, קל באופן יחסי להתקדם ולעבור לתפקידים משמעותיים מהם בונים קריירה. הצורך בעובדים בתחום הביטוח נובע מהצורך הבלתי פוסק של אנשים לבטח את עצמם. המון אנשים נכנסים לתחום ומתחילים להקים חברות עצמאיות לאור הכדאיות של העניין, מה שמשאיר את החברות הגדולות בחיפוש מתמיד ובפרסום בלתי פוסק במדורי דרושים בחברת ביטוח לעבודה מיידית.

סוכן ביטוח אלמנטרי

בעולם הביטוח, גם אנשים חסרי ניסיון וצעירים מרוויחים סכומי כסף גדולים, וזאת בזכות היכולת להרוויח גם על עמלות ובונוסים שונים. אנשים נכנסים לעבוד כרפרנטים ובתפקידים משניים כדי ללמוד את התחום ולהשלים את מה שלמדו (או לומדים) במכללות המקצועיות. כאמור, ניתן לשלב בין הלימודים במכללות לבין העבודה, ויש מכללות שאף מעודדות זאת, כמו מכללת אורין שפלטר, שהיא הטובה והמובילה בישראל. מסלול הלימודים באורין שפלטר אורך רק שנתיים, והלימודים נעשים בשעות הערב ובימי שישי, כדי לא לפגוע באפשרות התעסוקה של הסטודנטים. יותר מכך, כל השיעורים מועלים אל אתר המכללה, כדי לאפשר לאותם אנשים לעבוד מהבית. אם אתם בתהליך חיפוש עבודה בתחום הביטוח וצריכים עזרה, יש לנו במכללה מחלקת השמה. 

לטפס מעלה

כאשר עובדים במקביל ללימודים, אפשר לחסוך הרבה זמן כאשר מטפסים במעלה ההיררכיה של עולם הביטוח. יהיו אנשים שיעדיפו את הביטחון והעבודה בחברות גדולות וינסו להתברג במעלה החברה, ויש כאלו שיעדיפו לגדול בחברות קטנות יותר או לפתוח חברות קטנות ועצמאיות כדי לנסות ולהצליח בגדול, לבד. חברות הביטוח יודעות להעריך את העובדים הטובים שלהן, והן מעניקות תנאים מעולים לעובדים, שכוללים שכר גבוה, קרנות השתלמות, בונוסים, עמלות, ואפילו חופשות וטיולים. כניסה לעולם הביטוח היא מאוד כדאית, טרנדית ונראית כעסקה נכונה. ישנן המון משרות דרושים בביטוח, מחלקת ההשמה במכללה שלנו תעשה לכם סדר בתחום. 

דילוג לתוכן